3 822 026 läst · 12 984 svar
3822k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Slanglängd?S snowjim skrev:Nu vet jag inte vad det är för sug du behöver men vi har kört med en Kärcher WD6 Premium 1300w några år och är mer än nöjda med sugkapaciteten. Det kan möjligen bli dåligt sug när påsen börjar bli full men det finns en uppenbar lösning på det.
Nackdelar? Det skulle så fall vara att den är ganska hög, men den har inte trillatomkull för oss än iallafall.
Exakt, du har rätt är det jag menar. Men på amazon så listats 2 varianter (https://www.amazon.se/-/en/dp/B00D1ULH0I/ref=lp_20651517031_1_2) felaktigt som jag tolkar det. verkar som att första länken var död. Tack för input iaf!K Kane skrev:
499:- Hittar inte mycket för det priset så rean verkar äkta.kysan skrev:
Redigerat:
Verktygstokig
· Gävleborg
· 175 inlägg
Sitter då ett M-klass-filter i min Metabo L-klass-dammsugare.. Samma historia på några Nilfisk, Makita och Milwaukee jag kikat på. Saknar bara varnings-systemet som du säger.K konne skrev:Idag dök denna upp på rean GAS 35 L AFC. Inte antistatisk och inte M-klass men med 1380W istället för 1200W. Och om jag fattat M vs L så är det ändå samma filter men inget varningssystem? Sen verkar man kunna få 500kr cash back från bosch dessutom. Då är man nere på 3500.
Kanske inte ska göra detta till "Konne köper dammsugaretråd..." men kan inte hålla mig, förlåt. Kanske hjälper någon annan med.
Amazon verkar tyvärr inte ingå i cashback-kampanjen.K konne skrev:Idag dök denna upp på rean GAS 35 L AFC. Inte antistatisk och inte M-klass men med 1380W istället för 1200W. Och om jag fattat M vs L så är det ändå samma filter men inget varningssystem? Sen verkar man kunna få 500kr cash back från bosch dessutom. Då är man nere på 3500.
Kanske inte ska göra detta till "Konne köper dammsugaretråd..." men kan inte hålla mig, förlåt. Kanske hjälper någon annan med.
Amazon kan vara med i kampanjen.S slugger skrev:
"Fråga din handlare om de är med Bosch Power tools Cashback kampanj eller se några av deltagande företag nedan, listan uppdateras löpande."
Skulle jag vara intresserad av någon Bosch produkt från Amazon så skulle jag kontakta Amazon kundtjänst för att fråga om de är med i kampanjen.
Tack för tipset. Kollade på den i går, tyckte själva lådan gav ett lite billigt intryck med plastiga lås i fram som redan hade tappat färgen. Blev inget köp då. Men innehållet är kanske desto bättre? Är ju som sagt inga pengar, man får ju ge samma för något lågprismärke. Kan nog bli ett återbesök för att klämma och känna lite igen.kysan skrev: