Så kör du en prisgaranti på Hornbach så är den din för 5340:- :cool:

• Gilla
vanpire och 2 till
  • Laddar…
S Skogsmusen skrev:
Så kör du en prisgaranti på Hornbach så är den din för 5340:- :cool:
Ja va fan! Jag faller väl för frestelsen.. :)

• Gilla
  • Haha
Norrtull och 6 till
  • Laddar…
Snubblade över PRO WEEK på Bosch Professional i min jakt på en grovdammsuagre som ska klara det mesta, Själv är jag inte insatt nog att veta om det är bra rabatter eller inte men det kanske ni är. Spontant kändes en GAS 35 L SFC ganska lovande, ska kolla närmare i kväll.

• Gilla
Hep
  • Laddar…
K konne skrev:
Snubblade över PRO WEEK på Bosch Professional i min jakt på en grovdammsuagre som ska klara det mesta, Själv är jag inte insatt nog att veta om det är bra rabatter eller inte men det kanske ni är. Spontant kändes en GAS 35 L SFC ganska lovande, ska kolla närmare i kväll.
Tack för att du gjorde mig många tusenlappar fattigare!!
Hade inte planerat att köpa de verktygen nu, men nästan 25% billigare så kunde jag inte hålla mig borta.

• Gilla
AndersPS
  • Laddar…
K konne skrev:
Detta kit köpte jag november 2020. Då kostade det 409 Euro.
Jag ville ha antistatisk slang och fick M-klass och AFC på köpet.
Bosch industriell dammsugare GAS 35 M AFC med slang och tillbehör, presenterad i en webbshop.

• Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
K konne skrev:
Tackar. En liten fällmattkniv tror jag kommer ligga bra i fickan.

Glöm inte att kolla om det går att prismatcha mot tex hornbach, dammsugaren gas 25 finns på båda ställena och kan fås för 3000 med matchning

E Edvuld skrev:
Lite rabatter på t.ex. Tormek och tillebehör hos Toolab:

[länk]

Det är bara ren bluffrea! De har kört samma priser i flera månader. Håller stenkoll då jag letar efter en Tormek med hus och hem paketet. Men gärna fler Tormek tips i tråden :thinking:

Niklasloow Niklasloow skrev:
Det är bara ren bluffrea! De har kört samma priser i flera månader. Håller stenkoll då jag letar efter en Tormek med hus och hem paketet. Men gärna fler Tormek tips i tråden
Vad är ett rimligt pris för en T-4 och hus/hem-paket?
Jag blev lite inspirerad att köpa en sådan av föregående post.

A Anders243 skrev:
Vad är ett rimligt pris för en T-4 och hus/hem-paket?
Jag blev lite inspirerad att köpa en sådan av föregående post.

Billigaste jag sett T4:an för är 3.000kr på jula och hus och hem paketet ligger alltid mellan 1600-1700kr. Tycks inte vara några produkter som reas ut direkt.

Niklasloow Niklasloow skrev:
Tycks inte vara några produkter som reas ut direkt.
Kan ju gå att fynda på någon mer generell rea, tex när Clas Ohlson hade medlemsdagar med 20% rabatt köpte jag min Tormek om jag inte minns fel.

• Gilla
johel572
  • Laddar…
R Rikard_Sa skrev:
Tack för att du gjorde mig många tusenlappar fattigare!!
Hade inte planerat att köpa de verktygen nu, men nästan 25% billigare så kunde jag inte hålla mig borta.
Hemskt ledsen. Om en partner blir upprörd, skyll på mig.

K Kane skrev:
Detta kit köpte jag november 2020. Då kostade det 409 Euro.
Jag ville ha antistatisk slang och fick M-klass och AFC på köpet.
[bild]
Okay, har inte jättebråttom så kanske vilar på hanen ett tag. Problemet är när jag börjar läsa om saker är att det alltid slutar med något väldigt väldigt dyrt... Nu vill jag också ha AFC och antistatisk slang. Kommer detta sluta med att jag går med i Festool laget?

K konne skrev:
Hemskt ledsen. Om en partner blir upprörd, skyll på mig.

Okay, har inte jättebråttom så kanske vilar på hanen ett tag. Problemet är när jag börjar läsa om saker är att det alltid slutar med något väldigt väldigt dyrt... Nu vill jag också ha AFC och antistatisk slang. Kommer detta sluta med att jag går med i Festool laget?
AFC är inte bara av godo, dels skrämmer det livet ur en innan man är van, dels gör det att hela maskinen skakar, så det är rätt ofta man får stänga av det :)

• Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.