CalleJohan CalleJohan skrev:
Jag köpte två Firemill brandsläckare för 149 kr styck på Rusta mot Rustas angivna ord pris 1399. Dock finns den inte längre på hemsidan, men det finns kanske 10 kvar i Vetlanda. De ersätter inte en 6kg pulversläckare men som första insats i kök och husvagn tror jag de kan vara bra
Är man ute efter en ny kolsyrepatron till sin sodastream eller dyligt så ingår det en sådan i firemill, ca 50kr billigare än att köpa patron löst.
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
D Daniel12345678910 skrev:
Makita DTM51z för 1009:- på Amazon. Med prismatch blev priset 908:- på Hornbach.

[länk]
Bra pris, men kom ihåg att detta är den gamla Makitan som är långt efter andra märkens erbjudanden. Inte borstlös, ingen Starlock. Nya Makitan har detta.
 
F
T TCG skrev:
Godkänner Hornbach prismatch så ger de samma pris som konkurrenten minus 10% ytterligare.
Kostar en vara 100 kr hos en konkurrent låter Hornbach dig köpa den för 90kr av dem.
Bauhaus har samma deal men 12%.
Bauhaus kräver fysisk butik för sin prisgaranti.
 
H
Makita cirkelsåg dhs680z för 1806kr på amazon prismatchad på hornbach för 1625kr. Högsta budet för en oanvänd på tradera är 1680kr just nu, haha.
 
  • Gilla
Willewonka och 1 till
  • Laddar…
E Etnoy skrev:
Bra pris, men kom ihåg att detta är den gamla Makitan som är långt efter andra märkens erbjudanden. Inte borstlös, ingen Starlock. Nya Makitan har detta.
Framförallt, ingen lampa va?
 
E Etnoy skrev:
Bra pris, men kom ihåg att detta är den gamla Makitan som är långt efter andra märkens erbjudanden. Inte borstlös, ingen Starlock. Nya Makitan har detta.
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Framförallt, ingen lampa va?
Stämmer, ingen lampa. Billigaste DTM52z ligger på ~2200:- och kunde inte riktigt motivera prisskillnaden för min användning ;).
 
  • Gilla
Etnoy
  • Laddar…
I inspectah44 skrev:
Skickade med en dump men dom hänvisar till Klubbtjafset. Nåja, jag har iaf en pelarborr. :p
""Hej!


Din prisgaranti för artikel 8450468 - BÄNKBORRMASKIN PBD 40 har blivit godkänd.""

Amazon hade rea på pelarborren igen, så jag fick den billigare iaf. :rofl:

Såg nu att det redan hintats om det igår...hade missat det.
 
Redigerat:
CalleJohan CalleJohan skrev:
Jag köpte två Firemill brandsläckare för 149 kr styck på Rusta mot Rustas angivna ord pris 1399. Dock finns den inte längre på hemsidan, men det finns kanske 10 kvar i Vetlanda. De ersätter inte en 6kg pulversläckare men som första insats i kök och husvagn tror jag de kan vara bra
Tack för tipset. Svängde förbi lokala Rusta idag och tog de tre sista på hyllan. En till köket och en till verkstan. Den tredje hamnar antagligen i husvagnen om den inte blir en gåva till någon närstående.
Ser fram emot att kunna ha en brandövning med barnen där de kan få testa att släcka en liten brand.
 
  • Gilla
Martin Berggren
  • Laddar…
Eftersom det står på Classe att det är ett webbpris så lär väl inte Bauhaus fungera att prismatcha hos. Men Hornbach godkände väl även webbpriser.
 
  • Gilla
Henrik Lindberg och 1 till
  • Laddar…
I inspectah44 skrev:
20% på grovdammsugare på Classe, gäller nån dag till. Obs! Ej club-erbjudande så prismatch bör gå.

[länk]
Är det ett kanonpris eller bör man vänta och hålla utkik typ Black Friday? Den har varit till salu för 1969kr rätt länge men från ett danskt företag
 
  • Gilla
Torpolle
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Är det ett kanonpris eller bör man vänta och hålla utkik typ Black Friday? Den har varit till salu för 1969kr rätt länge men från ett danskt företag
Som lägst 1506:- enligt Prisjakt, en kort tid i nov. -20.
Gissningen är att det inte är kanonpris hos Classe men om du kan prismatcha hos nån och komma ner 10-12% så börjar du närma dig. ;)
 
FredrikR FredrikR skrev:
Som lägst 1506:- enligt Prisjakt, en kort tid i nov. -20.
Gissningen är att det inte är kanonpris hos Classe men om du kan prismatcha hos nån och komma ner 10-12% så börjar du närma dig. ;)
Det är nått sånt man vill betala för den. Väntar och håller utkik, börjar inte renoveringen förens i mars :)
 
R roli skrev:
Eftersom det står på Classe att det är ett webbpris så lär väl inte Bauhaus fungera att prismatcha hos. Men Hornbach godkände väl även webbpriser.
"Priserna gäller i alla våra säljkanaler....."
Deras butik borde väl vara en säljkanal?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.