3 777 483 läst · 12 844 svar
3777k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
jag klämmer fast en bit bubbelplast i min kamasalåda, det gör skillnad även om några hylsor ibland flyttar sig ändå. Precis beställt min andra från classe för 999. Bra pris!K Kane skrev:
Kan tycka att det inte ska behövas på en produkt som denna som annars ska andas kvalité. Spontant hade jag nog reklamerat om inte prylarna ligger på sina ställen i en sådan sats, jag menar vad är nyttan med lådan annars? Då kan man lika bra slänga ihop det i en påsa och ha med sigG Gurgel skrev:
Medlem
· Stockholms Län
· 694 inlägg
Min kamasa har nån slags mjukt mellanlägg, som också är en skiss över vart alla delar ska ligga. Så länge den är på plats så håller sig allt där det ska.
Nånting förstår man ju behövs, annars har man behövde en design där alla delar var enskilt fastklämda, sådana blir lite tröttsama efter ett tag.
Men ja, det är inte en design som man får öppna uppåner
Nånting förstår man ju behövs, annars har man behövde en design där alla delar var enskilt fastklämda, sådana blir lite tröttsama efter ett tag.
Den Bahco låda jag har jan man vända upp och ner på, så länge som man öppnar den med rätt sida upp så är ligger allt där det ska. Är det kanske samma sak med Kamasas?n_sandstrom skrev:Min kamasa har nån slags mjukt mellanlägg, som också är en skiss över vart alla delar ska ligga. Så länge den är på plats så håller sig allt där det ska.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Nej, de allra minsta delarna flyttar sig en aning ändå. Inte så att det blir totalt kaos, men tillräckligt för att det ska vara lite störande.I Ironside skrev:
Medlem
· Stockholms Län
· 694 inlägg
Jag kan ha min precis hur jag vill, välta den, ha den på en båt i sjögång, inga konstigheter.I Ironside skrev:
Men den börjar få ett par år på nacken nu, kanske annan design på dom nyare?
Så är det på min också. Har fäst plasten med smältlim i nederkant så den inte flyttar sig.hsd skrev:
Den håller allt på plats utom no 13 som av någon anledning alltid är på villovägar?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 891 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 891 inlägg
Även jag avser kopiera men tänkte limma i överkant istället, känns som att det finns mer plats där och mindre ivägen om man viker den ”runt locket” - eller är det något jag inte tänker på?
EDIT: Antar att jag inte kommer få svar under uppvärmningstiden så får väl chansa...
EDIT2: antog rätt men känner att det blev bra ändå
/U
EDIT: Antar att jag inte kommer få svar under uppvärmningstiden så får väl chansa...
Logga in
Skapa konto
EDIT2: antog rätt men känner att det blev bra ändå
Logga in
Skapa konto
/U
Redigerat:
Kanske lite sent svar till dig. Men ökar inte "risken" att det trasslar eller att"skyddet" viker sig när man skall stänga locket om den sitter fast i överkant. Är den istället fast i underkanten (vid gångjärnet) så lägger den sig rätt vid stängning. Eller jag kanske är ute och cyklar nu.... Har ingen som jag kan prova på om min fundering stämmer.ullberg skrev: