JeppeMcKenzie JeppeMcKenzie skrev:
Men kan man tex använda essve:s skruv om den har sån liten skalle?
Du får nästan testa. Vet att heco har T15 skalle men exakt diameter som funkar i jiggen vet jag inte.
 
JeppeMcKenzie JeppeMcKenzie skrev:
Men kan man tex använda essve:s skruv om den har sån liten skalle?
Du får nästan testa. Vet att heco har T15 skalle men exakt diameter som funkar i jiggen vet jag inte.
 
En BOSCH GSR 18V-55 (4 Ah) inkl. 2 batterier och laddare + L-Case inhandlad från Hornbach för 1995:-
Skall bara använda den som borrmaskin för jag har diverse slagskruvdragare 12 och 18V från Bosch innan.
Batterierna som medföljer är GBA 18V 4Ah och inte de senaste ProCore. Men jag har gått om ProCore redan. Fick den efter nätköp på deras hemsida efter 36 timmar. Av någon anledning hittar man inte denna version vid sökningar på Pricerunner eller Prisjakt.
 
Ni som har vägarna förbi Gekås:


Hultafors mätlaser i orange förpackning på hylla, prissänkt från 1599 till 999 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

999:-


FEIN MultiTalent Start verktygslåda på hylla med etikett som visar 250W och 3 års garanti, tom butikshylla i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

1599:-


Även ni som är oroliga för Corona kan åka dit. Här är inte en människa i sikte...

Tom butiksgång med varor och en kundvagn i förgrunden, inga människor synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
twoody och 8 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Ni som har vägarna förbi Gekås:


[bild]
999:-


[bild]
1599:-


Även ni som är oroliga för Corona kan åka dit. Här är inte en människa i sikte...

[bild]
Har du fler bilder på utbudet?
 
S Sauer200str skrev:
Har du fler bilder på utbudet?
Pallar inte ta kort på allt
Vad vill du veta?
 
C Chentin skrev:
Pallar inte ta kort på allt
Vad vill du veta?
Maskinutbud kunde vara intressant, det räcker med översiktsbild så får man ett hum.
Hultafors fanns ytters lite när jag var där senast och inget fein alls därav nyfiken.
Tackar för hjälpen!
 
S Sauer200str skrev:
Maskinutbud kunde vara intressant, det räcker med översiktsbild så får man ett hum.
Hultafors fanns ytters lite när jag var där senast och inget fein alls därav nyfiken.
Tackar för hjälpen!
Gång i järnaffär med hyllor fyllda av verktyg från varumärket Ryobi, inkluderar borr- och slipmaskiner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hyllor med verktyg från Hultafors inklusive hammare, sågar och meterstockar i en bygghandel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inredningen i en hårdvarubutik med verktyg från varumärkena Ryobi och Makita på hyllor och pallar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hyllor fyllda med olika sorters handsågar och verktyg i en byggmarknad, dominerande färger är orange och svart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tobbbias och 13 till
  • Laddar…
Hyllor med Bahco verktygssatser och verktygslådor i en butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tobbbias och 8 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
[bild]
Tack
Nu blir man ju sugen på att åka dit för att botanisera bland sådant man troligen ändå inte behöver men villhöver ändå
 
  • Haha
  • Gilla
Solvskaftet och 3 till
  • Laddar…
S Sauer200str skrev:
Tack
Nu blir man ju sugen på att åka dit för att botanisera bland sådant man troligen ändå inte behöver men villhöver ändå
Precis så :cool:
 
  • Gilla
Sauer200str
  • Laddar…
C Chentin skrev:
[bild]
Är det där från Ullared? Jag som sagt att jag aldrig skall sätta min fot där......:cool:
 
  • Gilla
  • Haha
cpalm och 6 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Är det där från Ullared? Jag som sagt att jag aldrig skall sätta min fot där......:cool:
Ja. Dom är faktiskt väldigt prisvärda på Bahco och Hultafors - bland mycket annat.
Finns mycket Kina-**** här, men också en hel del bra grejer.
 
C Chentin skrev:
Ja. Dom är faktiskt väldigt prisvärda på Bahco och Hultafors - bland mycket annat.
Finns mycket Kina-**** här, men också en hel del bra grejer.
Kan bara hålla med brukar alltid ”fynda” nått verktyg som jag inte behöver
 
  • Gilla
preben89
  • Laddar…
C Chentin skrev:
[bild] [bild] [bild] [bild]
Hultafors kofot för 579 känns som ett väldigt bra pris! Har nyligen kollat priser på den och hade svårt att hitta under tusenlappen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.