1000:- +moms på Flinks Järn Hornsberg. Etikett på Bosch GTS 10 med strippkoder och teckning av sågbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
J jonko skrev:
1000:- +moms på Flinks Järn Hornsberg. [bild]
Jag har det stället och kan inte rekommendera det, rent av opraktiskt.
 
Efter att jag fick möjlighet att köpa lite AEG 18v maskiner då Jula reade för några månader sedan har jag provat dom och funnit att dom fungerar alldeles utmärkt.
Klart billigare än dom vanliga premium märkena och hittills överraskar dom både i kvalité och funktion. Att man sen får 6 års garanti på maskiner och 3 år på batterier och laddare efter registrering gör ju inte maskinerna sämre!


Faktura för AEG 18V byggverktyg, inkluderar sticksåg, excenterslip och vinkelslip, från Bauhaus med priser och moms detaljerat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Så nu när Bauhaus har sänkt priset på många modeller blev det några kompletteringar.
Uppackning till helgen!
Dag
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Uppkopplingsfel!
 
Redigerat:
stigen stigen skrev:
Efter att jag fick möjlighet att köpa lite AEG 18v maskiner då Jula reade för några månader sedan har jag provat dom och funnit att dom fungerar alldeles utmärkt.
Klart billigare än dom vanliga premium märkena och hittills överraskar dom både i kvalité och funktion. Att man sen får 6 års garanti på maskiner och 3 år på batterier och laddare efter registrering gör ju inte maskinerna sämre!


[bild]


Så nu när Bauhaus har sänkt priset på många modeller blev det några kompletteringar.
Uppackning till helgen!
Dag
Jag kände på dem och tyckte de verkade lite klumpiga och rackliga. Inget sådant upplevde du?
 
elpaco elpaco skrev:
Jag kände på dem och tyckte de verkade lite klumpiga och rackliga. Inget sådant upplevde du?
Lite stora kanske men jag tycker personligen om lite tyngre maskiner. Ungefär som med kameror. För små kameror ger inte samma känsla när man använder dom.
När jag jämför avtryckarna på min Bosch 18v och AEG 18v slagskruvdragare föredrar jag avtrycket på AEG maskinen. Betydligt mer kontrollerat avtryck och den går verkligen att krypköra igång!
Men, smaken är som baken, delad!
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Kan inte ha tur alla gånger!
Betalade 3995:- för en vecka sen!
Men dagens pris 3200:- ger dig väldigt mycket fräs!

AEG överhandsfräs med prisinformation, reducerat från 3995 kronor till 3196 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
stigen stigen skrev:
Kan inte ha tur alla gånger!
Betalade 3995:- för en vecka sen!
Men dagens pris 3200:- ger dig väldigt mycket fräs!

[bild]
Köpte du den på Bauhaus får du tillbaka mellanskillnaden på deras prisgaranti.
 
TeroM TeroM skrev:
Köpte du den på Bauhaus får du tillbaka mellanskillnaden på deras prisgaranti.
Tack för tipset TeroM!

Jag tar tag i det dom närmaste dagarna!(y)
 
TeroM TeroM skrev:
Köpte du den på Bauhaus får du tillbaka mellanskillnaden på deras prisgaranti.
Ger de pengarna tillbaka på mellanskillnaden mot sin egen rea i framtiden?
 
Om de ger det tillbaka om ngn annan har en billigare/rea inom 30 dagar från du handlat från bauhaus borde det ju gälla även mot bauhaus själva.
 
Redigerat:
  • Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Köpte du den på Bauhaus får du tillbaka mellanskillnaden på deras prisgaranti.
Hej igen!

Hittade följande utfästelser på deras hemsida.
Det du sa står med klartext!

Skärmdump av ett företags prisgaranti som erbjuder 12% billigare pris än konkurrenterna, med förtydligande text.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har öppnat ett ärende angående återbetalning av mellanskillnaden.
Än en gång tack!
Fortsättning följer............
 
  • Gilla
NoOne2k och 2 till
  • Laddar…
Hittade en Bosch gsr 12v-15 fc 2x2.0Ah hos lokala XL-bygg för 1795kr. Har länge gått och sneglat på den men idag kunde jag inte hålla fingrarna borta och det blev det köp. Billigaste på prisjakt just nu är ca 2000kr. Kanske finns hos fler XL-bygg?

https://www.prisjakt.nu/product.php?p=5017855
 
  • Gilla
mahus och 1 till
  • Laddar…
Löst!

Fick ett tips av TeroM om att utnyttja prisgarantin hos Bauhaus efter att min nya stora AEG-fräs hade sänkts med 799kr.

Skärmdump av forumtråd där TeroM tackar för tips om prisgaranti och framgångsrik återbetalning.

Gjorde ett ärende (reklamation) i går och fick detta svar idag!

E-postmeddelande från Bauhaus kundtjänst om bekräftelse på återbetalning för en AEG-fräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Än en gång ett stort TACK till TeroM och en fungerande kundtjänst hos Bauhaus!!!!!
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson och 18 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.