P
J jonko skrev:
Flinks Järn i Hornsberg säljer dessa för 100:-+moms[bild]

Dom hade även Bosch 18v batteri (2ah) med den trådlösa laddaren för 500:-+moms (och en del annat).
Får privata handla på Flinks ?
 
Har gjort det flera gånger, så om inget ändrats senaste året funkar det bra!
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Får privata handla på Flinks ?
Vad jag har sett verkar det inte vara något problem, skulle det skita sig så kan jag langa :D
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Får privata handla på Flinks ?
Ja, men en del personer är extremt otrevliga mot ej företagskunder. (Och andra är supertrevliga.)
 
P pleqtiz skrev:
Får privata handla på Flinks ?
Jag frågade uttryckligen för kanske 2 månader sedan och svaret var ja (men man ska tänka på att prislapparna är ex moms).
 
Oj det va verkligen bra priser. Såg några saker jag blev ordentligt sugen på men känns långt att åka bara för att handla :(
 
F fangalid skrev:
Oj det va verkligen bra priser. Såg några saker jag blev ordentligt sugen på men känns långt att åka bara för att handla :(
Har du tänkt på att det antagligen är exkl. moms som du har priset i.....
 
R roli skrev:
Har du tänkt på att det antagligen är exkl. moms som du har priset i.....
Ja det är trots det väldigt bra priser, iaf på dom sakerna jag kollade på :)
 
Harald Nyborg har 25% på Makita.
Har själv ingen koll på Makitapriser.

Dag

Skärmdump från Harald Nyborgs webbplats med 25% rabatt på Makita verktyg, inkluderar borrmaskiner, sågar och slipmaskiner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Johannes Carlsson och 2 till
  • Laddar…
P
Nu har verktygsproffsen 15-60% rabatt på Dewalt och proffsmagasinet har 20-60% på allt på Blå Bosch

https://www.verktygsproffsen.se/dewalt
https://www.proffsmagasinet.se/bosch

Men det är som sagt viktigt att hålla ögonen öppna på dessa kampanjer för båda kör med fulknep (samma ägare)..
Tex denna vara.. har mailat proffsmagasinet om den men det är alltid samma dryga person som svarar mig och att allt stämmer enligt han... my a** att det stämmer dessa delar finns på deras kampanj för under 100kr stycket!!!!!

Den finns på verkter för strax över 600kr men det var inget som PM tog hänsyn till.. stackars den person som går på det och köper bitskitet! Det gör mig så förbannad!

https://www.proffsmagasinet.se/mask...ska/bosch-0615990h5p-fastsystemset-117-delar-
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
Även med 50% rabatt så är mna dyrareän vissa konkurrenter.

Nädu. Det enda som är bra till är att kunna prispressa mot...om ens det.
 
kulle
Och sen låter det rätt konstigt när de skriver att " Stor lagerrensning vi har nu fyllt på lagret igen" :p
 
P pleqtiz skrev:
Nu har verktygsproffsen 15-60% rabatt på Dewalt och proffsmagasinet har 20-60% på allt på Blå Bosch

[länk]
[länk]

Men det är som sagt viktigt att hålla ögonen öppna på dessa kampanjer för båda kör med fulknep (samma ägare)..
Tex denna vara.. har mailat proffsmagasinet om den men det är alltid samma dryga person som svarar mig och att allt stämmer enligt han... my a** att det stämmer dessa delar finns på deras kampanj för under 100kr stycket!!!!!

Den finns på verkter för strax över 600kr men det var inget som PM tog hänsyn till.. stackars den person som går på det och köper bitskitet! Det gör mig så förbannad!

[länk]
Sjuk prissättning.
 
kulle kulle skrev:
Och sen låter det rätt konstigt när de skriver att " Stor lagerrensning vi har nu fyllt på lagret igen" :p
De skulle troligtvis åka dit om man anmälde deras ständiga lagerrensningar ..
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.