A arowe17 skrev:
Är detta ett bra pris på kombon såg och bord? Bosch Professional GCM 8 SJL + GTA 2600 för 4590:-
Eller är det bordet inte världens roligaste? Enbart sågen kostar ju 3500:-, så man betalar ju 1100:- för bordet. Hur står sig en GCM 800 mot en GCM 8?

[länk]
Bra pris. En del har haft besvär med att hållarna på bordet glider av. Inte jag. Tycker bordet är kanon. Sågen är lätt och exakt. Jag har dock lyckats slå av ett anhåll genom hugg i virke med finsåg ..
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Inga problem med 18v :)
Nej min 220nm 18v Bosch klarar den precis. Men ny var det ju 10,8 v :)
 
A arowe17 skrev:
Är detta ett bra pris på kombon såg och bord? Bosch Professional GCM 8 SJL + GTA 2600 för 4590:-
Eller är det bordet inte världens roligaste? Enbart sågen kostar ju 3500:-, så man betalar ju 1100:- för bordet. Hur står sig en GCM 800 mot en GCM 8?

[länk]
Har det paketet (dock 2500 bordet).
Köpte båda för 3 500 (var för sig, typ sågen för 2 800 och bordet för 700) genom att vänta ut kampanjer och prismatcha mot Bauhaus, så har du inte bråttom kan du nog komma ner i pris om du har koll på kampanjer.
Men det kan ju ta tid :D
 
Lexington Lexington skrev:
Har det paketet (dock 2500 bordet).
Köpte båda för 3 500 (var för sig, typ sågen för 2 800 och bordet för 700) genom att vänta ut kampanjer och prismatcha mot Bauhaus, så har du inte bråttom kan du nog komma ner i pris om du har koll på kampanjer.
Men det kan ju ta tid :D
Min panel kommer i eftermiddag, och jag tänkte påbörja jobbet på lördag :)
 
elpaco elpaco skrev:
[bild]

Även en 180mm jetting screw? ;)
Vet inte vad jetting screw är men dessa ”vanliga” träskruv gick alldeles utmärkt :)
 
  • Förpackning med träskruv storlek 6,0 x 180 mm på ett arbetsbord, suddig bakgrund med garageinredning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
F fangalid skrev:
Vet inte vad jetting screw är men dessa ”vanliga” träskruv gick alldeles utmärkt :)
I solitt virke 180cm och inte genom förborrad skiva in i en regel? Då är jag impad ..
 
elpaco elpaco skrev:
I solitt virke 180cm och inte genom förborrad skiva in i en regel? Då är jag impad ..
Haha det va en 90x90 limträbalk in i en 90x270 limträbalk
 
Lexington Lexington skrev:
Har det paketet (dock 2500 bordet).
Köpte båda för 3 500 (var för sig, typ sågen för 2 800 och bordet för 700) genom att vänta ut kampanjer och prismatcha mot Bauhaus, så har du inte bråttom kan du nog komma ner i pris om du har koll på kampanjer.
Men det kan ju ta tid :D
Man kan ju prismatcha paketet på Bauhaus och betala 4040 kr där.
 
U
Raskus Raskus skrev:
Man kan ju prismatcha paketet på Bauhaus och betala 4040 kr där.
Har de det paketet då?
 
U
Raskus Raskus skrev:
[länk]
Jo, men det är inte samma bord.
 
Nähe, my bad
 
F fangalid skrev:
Haha det va en 90x90 limträbalk in i en 90x270 limträbalk
Spelade in när jag drar i dessa skruvar i limträ med olika dragare. Det går ju inte fort direkt med 12v-maskinerna men det går iaf :) har en ganska klen 18v men det går ju mycket fortare med den såklart.
 
  • Gilla
tobbbias och 7 till
  • Laddar…
Flinks Järn i Hornsberg säljer dessa för 100:-+moms Verktyg från Wera inklusive knäckjärn och skruvmejslar på ett försäljningsbord, med Flinks Järn-prislapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dom hade även Bosch 18v batteri (2ah) med den trådlösa laddaren för 500:-+moms (och en del annat).
 
  • Gilla
devizion och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.