F
P Prodigys skrev:
På hornbach i göteborg?
Ja, typ... det är väl ingen högoddsare att diverse Hitatchi lagerprodukter går billigt nu när dom har bytt namn till .. ja vad var det nu?
 
F fsn skrev:
Ja, typ... det är väl ingen högoddsare att diverse Hitatchi lagerprodukter går billigt nu när dom har bytt namn till .. ja vad var det nu?
Hikoki?
 
F
FredrikR FredrikR skrev:
Hikoki?
Så kan det vara.... eller är Hikoki en typ av Sushi-rullar? Jag är inte säker.

Dom har vinkelharry Hitachi G13SW för 500 spänn med. Också billigt för en 1100W vinkelharry men det är enligt mig en riktigt tafflig instegsmodell med en hel del övrigt att önska.
 
  • Gilla
elpaco och 1 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
HITACHI DS18DJL med två st 2,5Ah batteri för 600 spänn måste vara ett fynd. Hornbach gbg.
Slut i Gbg
 
Kan sälja en för 50:-. Pm om intressant.
 
Va på lokala Rusta o försökte pruta på visnings-exet av deras sista blå Bosch skruvdragare (ville mest åt batterierna), dock fick jag nog tag i fel person då han ”bara” ville ge 10%.
Iaf, denna låg på hyllan bredvid, vet dock inte hur väl priset står sig då det verkar vara en udda modell?

Bosch Professional GWS 6700 vinkelslip i förpackning på hylla med pris 499 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lexington Lexington skrev:
Va på lokala Rusta o försökte pruta på visnings-exet av deras sista blå Bosch skruvdragare (ville mest åt batterierna), dock fick jag nog tag i fel person då han ”bara” ville ge 10%.
Iaf, denna låg på hyllan bredvid, vet dock inte hur väl priset står sig då det verkar vara en udda modell?

[bild]
Tror att den har 115mm skiva, vilket är som du säger ovanligt. Aldrig sett den säljas i Sverige, men det säger kanske mer om mig.
Tror inte det är något superpris, nätdrivna små vinkelslipar brukar inte gå på många hundralappar.
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Tips på grovdammsugare lämpligt för byggsug önskas, om nån har förslag.
 
Jag är också på jakt efter grovis, gillar att Nilfisk har betydligt längre slang och sladd än Kärcher.

Multi II 30 verkar vettig
 
Slangen på tex wd6 är för kort, håller med om det. Men, det finns förlängning att köpa för några hundringar, så det är inte ett stort problem.
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Jag är också på jakt efter grovis, gillar att Nilfisk har betydligt längre slang och sladd än Kärcher.

Multi II 30 verkar vettig
Slanglängden kan väl ändå inte vara anledning till att välja bort dammsugare? De e ju bara till att köpa en förplägning så blir det dessutom bättre än de som levereras med något längre från början.

Min uppfattning är förövrigt att Nilfisk har något lägre kvalité jämfört med Kärcher, dock endast baserat på omdömen och kommentarer av andra som utger sig för att ha erfarenhet av dem.
 
Bygg-Ole, Märsta, Nacka och Värmdö säljer lite Bosch. Kanske går det att hitta billigare men dom här tycks finnas i butik.

Reklam för Bosch verktyg, en skruvdragare och en kap- och gersåg med priser och rabattstjärnor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch skruvdragare GSR 18-2-LI med rabatterat pris, 1.795 SEK, ordinarie 2.845 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bordcirkelsåg Bosch GTS 10 XC och erbjudandepris på 8.995 kr, med en besparing på 4.200 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklambild på en Makita tigersåg med prissänkning, nytt pris 995 kronor ordinarie pris 1.495 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad med Bosch sågbord GTA 2500 Compact, rabatterat pris markeras med röd stjärna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
stigen stigen skrev:
Bygg-Ole, Märsta, Nacka och Värmdö säljer lite Bosch. Kanske går det att hitta billigare men dom här tycks finnas i butik.

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Observera att det är GCM800 och inte GCM8 som avses. (y)

3495:- finns GCM8SJL för på Hornbach.

Skillnaden mellan de 2 sågarna går att se här:
https://www.bosch-professional.com/se/sv/kap-och-geringssagar-arbetsbaenkar-2493016-ocs-c/

800SJ är mindre och kommer med grovtandad klinga, samt saknar laser.
 
Redigerat:
  • Gilla
ceson och 4 till
  • Laddar…
Nu börjar lite Makita-verktyg på rea i Julas outletsektion, inklusive en dubbelladdare och prislapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
grejer från Makita dyka upp på Julas fyndavdelning i Skara.
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.