Vill inte vara sådan, men jag vet inte om jag tycker auktioner är lämpliga för denna tråd. Vi har ju ingen aning om huruvida det kommer bli ett bra pris eller inte.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Vill inte vara sådan, men jag vet inte om jag tycker auktioner är lämpliga för denna tråd. Vi har ju ingen aning om huruvida det kommer bli ett bra pris eller inte.
Och dessutom brukar det bara vara ett exemplar som auktioneras ut, inte så mycket att tipsa ett par hundra tusen Bygga hus-medlemmar om.
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
jarlh jarlh skrev:
Och dessutom brukar det bara vara ett exemplar som auktioneras ut, inte så mycket att tipsa ett par hundra tusen Bygga hus-medlemmar om.
Fast om en Byggahus-medlem söker ett dylikt verktyg så är det väl bra om tipset dyker upp här.
Tycker i alla fall jag.
 
  • Gilla
Dheri och 3 till
  • Laddar…
Starta en "tips på auktioner"-tråd kanske? Jag håller med Nimhed och Jarlh att auktioner vill jag helst inte hitta i denna tråd...
 
  • Gilla
Prodigys och 1 till
  • Laddar…
T tobbbias skrev:
Starta en "tips på auktioner"-tråd kanske? Jag håller med Nimhed och Jarlh att auktioner vill jag helst inte hitta i denna tråd...
Eller inte? Man blir ju helt tokig när man bevakar en auktion och hoppas på att göra ett fynd och nån snäll människa tipsar hela världen om den.
 
Ok, då tar vi lite mindre traderatipsande helt enkelt... :rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
nimhed och 1 till
  • Laddar…
hsd
13th Marine 13th Marine skrev:
Finns väl redan i formen av: [länk]
Tror inte man är lika noga med att det måste vara just blocket i den tråden.
Blocket är inga auktioner
 
Nej, men det är varor av karaktären "enstaka vara" iaf. Eftersom de länkar till andra auktioner tänkte jag att det kunde vara okej.
 
F
HITACHI DS18DJL med två st 2,5Ah batteri för 600 spänn måste vara ett fynd. Hornbach gbg.
 
  • Gilla
screamin-daemon och 2 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
HITACHI DS18DJL med två st 2,5Ah batteri för 600 spänn måste vara ett fynd. Hornbach gbg.
De säljs för 999 i vissa butiker, men 600 är ju ändå ~30% billigare, så det är ju läge att slå till om man letar efter en.
 
C C.Lundin skrev:
De säljs för 999 i vissa butiker, men 600 är ju ändå ~30% billigare, så det är ju läge att slå till om man letar efter en.
Nja, det priset är ju för en DS18DJL med 2 x 1.5Ah batterier, Hornbachs version är med 2 x 2.5Ah batterier. Riktigt klipp imo.
 
screamin-daemon screamin-daemon skrev:
Nja, det priset är ju för en DS18DJL med 2 x 1.5Ah batterier, Hornbachs version är med 2 x 2.5Ah batterier. Riktigt klipp imo.
My bad, tabbe hos mig! Ja, det är det verkligen i.s.f.
 
F fsn skrev:
HITACHI DS18DJL med två st 2,5Ah batteri för 600 spänn måste vara ett fynd. Hornbach gbg.
Var sjutton hittade du den?
 
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Var sjutton hittade du den?
På hornbach i göteborg?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.