Fairlane Fairlane skrev:
Bosch GBH 18V-Li för 419 kr kanske kan vara något?
Måste tack för tipset - var på bauhaus i andra ärenden och tänkte att det är lika bra att försöka - och mycket riktigt så fick jag prismatcha mot Hornbach (som vi tyvärr inte har i stan)! En GBH 18V-Li Compact för 370 kr är inte illa pinkat :)
 
  • Gilla
NoOne2k och 4 till
  • Laddar…
4 4star skrev:
Måste tack för tipset - var på bauhaus i andra ärenden och tänkte att det är lika bra att försöka - och mycket riktigt så fick jag prismatcha mot Hornbach (som vi tyvärr inte har i stan)! En GBH 18V-Li Compact för 370 kr är inte illa pinkat :)
Det var schysst av dem, eller slarvigt, för Bauhaus garanti gäller egentligen inte när konkurrenten säljer i begränsat antal.
 
Ingen som bor i närheten av en hornbchs butik där de har kvar just den broschen som hade kunnat höra mig en tjänst? :seenoevil:
 
JLyck JLyck skrev:
Ingen som bor i närheten av en hornbchs butik där de har kvar just den broschen som hade kunnat höra mig en tjänst? :seenoevil:
Finns det en butik som fortfarande har kvar den?
 
nimhed nimhed skrev:
Finns det en butik som fortfarande har kvar den?
Ingen aning. :thinking:
 
Fairlane
nimhed nimhed skrev:
Finns det en butik som fortfarande har kvar den?
Helsingborg och Göteborg ska ha kvar enligt hemsidan. Fanns i mitt varuhus för någon dag sen så jag hade kunnat köpa till någon då, men inte nu längre.
 
Slut i Stockholm...
 
Mikael_L
Nilfisk MC 2C-120/520 XT Högtryckstvätt med 55% rabatt.
5 248 kr är mycket pengar, tycker jag, men ifall ord.priset inte är alltför trixat så är det ju en bra rabatt åtminstone. :)

Jag tänkte jag skickar in en blänkare i alla fall, men kolla först vad den kostar på andra ställen innan beställning, proffsmagasinet är väl lite ökänt för att ibland ha typ riggade ord.priser ...
https://www.proffsmagasinet.se/bygg...vattar/nilfisk-mc-2c-120520-xt-hogtryckstvatt
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nilfisk MC 2C-120/520 XT Högtryckstvätt med 55% rabatt.
5 248 kr är mycket pengar, tycker jag, men ifall ord.priset inte är alltför trixat så är det ju en bra rabatt åtminstone. :)

Jag tänkte jag skickar in en blänkare i alla fall, men kolla först vad den kostar på andra ställen innan beställning, proffsmagasinet är väl lite ökänt för att ibland ha typ riggade ord.priser ...
[länk]
Toolab har den också.

Nilfisk högtryckstvätt MC 2C-120/520 XT på försäljningssida med pris och rabatterad information.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
JLyck JLyck skrev:
Toolab har den också.

[bild]
Någon med erfarenhet? Är den så mkt bättre än tex 150.x??
 
Vi har 2 här på jobbet. På båda har anslutningsröret gått av (långt bräckligt plaströr) och den ena är nu helt stendöd. Är inte ett dugg imponerad.........
 
För de pengarna är man redan uppe och nosar i Kränzles sortiment, så varför köra Nilfisk..
 
  • Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.