Vet inte riktigt om den här passar i den här tråden, men anser ändå att 99,7% rabatt är för bra för att missa ;)

Bild på en betongskruv med priset nedsatt från 7495 kr till 22,48 kr, beteckning 6,3x50mm, 10st/fp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Chentin och 6 till
  • Laddar…
Bödvar McOlsson Bödvar McOlsson skrev:
Vet inte riktigt om den här passar i den här tråden, men anser ändå att 99,7% rabatt är för bra för att missa ;)

[bild]
Betongskruv som kräver bits är inte ens värda att införskaffa om de så vore gratis.. ;)
 
hsd
10st/förp
Kan inte ha varit rätt pris :thinking:
 
  • Gilla
Bödvar McOlsson
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
Betongskruv som kräver bits är inte ens värda att införskaffa om de så vore gratis.. ;)
Du menar att dom ska se ut ungefär som vingmuttrar så man kan skruva in dom för hand? Annars går det säkert att slå in dom med en hammare...
:)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
useless useless skrev:
Du menar att dom ska se ut ungefär som vingmuttrar så man kan skruva in dom för hand? Annars går det säkert att slå in dom med en hammare...
:)
Precis!
Eller hylsa.
 
  • Gilla
Nils-Orvar
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
Betongskruv som kräver bits är inte ens värda att införskaffa om de så vore gratis.. ;)
Det där får du gärna utveckla... :thinking:
 
Alfredo Alfredo skrev:
Det där får du gärna utveckla... :thinking:
Jag menar att jag har inte hittat en enda betongskruv med torxinfästning som inte strular att dra i. Bättre att försänka huvudet om det blir nödvändigt och använda skruv med sexkantsinfästning och använda hylsa.
 
  • Gilla
Nils-Orvar
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Tror den passar bättre här
[länk]
Ja, det gör det. Tack!
 
Va..!!! Kan man skruva rakt in i betong?
 
raveper raveper skrev:
Va..!!! Kan man skruva rakt in i betong?
Vet inte om du var ironisk nu, men man behöver givetvis förborra först.
 
C C.Lundin skrev:
Jag menar att jag har inte hittat en enda betongskruv med torxinfästning som inte strular att dra i. Bättre att försänka huvudet om det blir nödvändigt och använda skruv med sexkantsinfästning och använda hylsa.
Då skulle jag säga att du inte följt instruktionerna eller har kassa verktyg. Jag har dragit några askar med betongskruv med knäck och T-bits utan problem. Gamla jobbet gör av med några 1000 per år som dras med knäck och T-bits.
 
O Oscar Hermansson skrev:
Sneglat på lite olika Borrmaskiner ett tag och har nu hittat detta kittet.

[länk]

Är det bara jag som känner att man får väldigt mycket för pengarna? Det är 20% rabatt, 2 borstlösa plus cirkelsågen för endast 2400 kronor. Borrmaskinen verkar ha fått många "bäst i test"

Eller rekommenderar ni denna mer?

[länk]

Dock är denna borstad så det lutar mer åt den övre.

Är det någon som har dessa och kan rekommendera AEG?

Hälsningar,
Oscar
Har combokit från de för 2500kr förutom cirkelsågen , har byggt hela altan på 80m2 med dem, riktigt nöjd, gedigen och bra kvalitet. Batteriet håller än efter 6 år. Så köpt det paket med cirkelsågen, du kommer att ångra om du väljer det lilla paketet.
 
R Robert-san01 skrev:
Då skulle jag säga att du inte följt instruktionerna eller har kassa verktyg. Jag har dragit några askar med betongskruv med knäck och T-bits utan problem. Gamla jobbet gör av med några 1000 per år som dras med knäck och T-bits.
Givetvis funkar det, jag har dragit många askar med liknande skruv också. Men det är inte många som går i smärtfritt.
Troligtvis är det väl så att jag brukade dra i betongskruv såpass frekvent att jag kanske är lite väl kinkig och kräsen..

Blev lite OT nu, men vi hittar nog tillbaka.
 
Bödvar McOlsson Bödvar McOlsson skrev:
Vet inte riktigt om den här passar i den här tråden, men anser ändå att 99,7% rabatt är för bra för att missa ;)

[bild]
Ser ut som Ahlsells nettoprislista tycker jag
 
  • Haha
  • Gilla
Karl_Pedal och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.