30% på allt hos global maskin Norrort i Rotebro. Butiken lägger ner till sista juni.
Jag handlade där igår fristads byxor 70kr, flapdisc 125mm 14kr. Varierat sortiment kolla deras facebook för öppettider.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
Hikoki C6MEY för 1362 kr på [länk]
(någon hundring under Nettonnet)

Helt värdelös att klyva med men väldigt trevlig till kapning: lätt, mjukstart, broms och kolborstfri.
* Hitachi :)
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
* Hitatchi :)
** Hitachi
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 6 till
  • Laddar…
Raskus Raskus skrev:
Makita DSS610Z för 1488kr med Bauhaus prismatchning

[länk]
Någon som äger denna?
Är lite sugen på en batteridriven cirkel.
 
W Willewonka skrev:
Någon som äger denna?
Är lite sugen på en batteridriven cirkel.
Har haft en och den var bra som slit o släng. Sålde den när jag köpte Festool battericirkel men är lite sugen på en Makita 680 att ha som byggsåg. Festoolen är lite tung och känns lite för bräcklig som slit o släng.
 
Raskus Raskus skrev:
Makita DSS610Z för 1488kr med Bauhaus prismatchning

[länk]
Verkter har ingen butik vad jag kan se? Brukar Bauhaus godkänna rena webbutiker?
 
J johan_paz skrev:
Verkter har ingen butik vad jag kan se? Brukar Bauhaus godkänna rena webbutiker?
Måste finnas fysisk butik.
 
Vi går till källan och kollar:
(från Bauhaus webbplats...)
Lågprisgaranti

Som en av Sveriges och Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem och trädgård erbjuder vi alltid mycket låga priser - med garanti. Skulle du, mot förmodan, inom 30 dagar efter köpet hitta samma vara (samma varumärke och modell) till ett lägre pris någon annanstans, så får du köpa varan 12% BILLIGARE än hos konkurrenten. Det kallar vi ett tryggt köp!

Antingen sänker vi priset med motsvarande belopp eller så återbetalar vi mellanskillnaden om du redan köpt varan hos oss. Prisjämförelsen gäller inom 30 dagar från inköpsdatum mot uppvisande av kvitto eller kontrollerbara uppgifter om att varan finns att köpa till ett lägre pris, t.ex en annons. Jämförelsen gäller mot nationella butiker inkluderat deras webshoppar. Garantin gäller även för prissänkta produkter i annonser, flygblad etc. dvs lägre priser än ordinarie priser. Vid lokala prissänkningar inom bolaget gäller alltid BAUHAUS lägsta pris.

Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal eller från renodlade webshoppar. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror och omfattar heller inte offerter.
 
foppa72 foppa72 skrev:
Vi går till källan och kollar:
Jag tycker nog källan är rätt grumlig...

"Jämförelsen gäller mot nationella butiker inkluderat deras webshoppar". Detta säger väl egentligen inget entydigt om den huruvida den "nationella butiken" måste ha en "fysisk butik" eller om garantin även gäller för en svensk butik som enbart erbjuder webbutik.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jag tycker nog källan är rätt grumlig...

"Jämförelsen gäller mot nationella butiker inkluderat deras webshoppar". Detta säger väl egentligen inget entydigt om den huruvida den "nationella butiken" måste ha en "fysisk butik" eller om garantin även gäller för en svensk butik som enbart erbjuder webbutik.
"Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal eller från renodlade webshoppar"
 
  • Gilla
davveno1 och 1 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
"Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal eller från renodlade webshoppar"
Oki. Nu klarnade källan! Rullar runt på rygg och gör en stor pudel. :oops:

Orkade nog inte läsa hela vägen...
 
  • Gilla
elpaco och 1 till
  • Laddar…
davveno1 davveno1 skrev:
[länk]

Prisgaranti på hornbach ger 1004:- för den, svårslaget!!
Har du Bauhaus kort får du 100kr ytterligare i rabatt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.