3 914 063 läst · 13 160 svar
3914k läst
13,2k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Just att Bauhaus erbjuder en klinga i paketet så kan man inte jämföra och prismatcha. Tyvärr. Många som försökt...V Vardagsrum skrev:Som freddan83 tipsade om tidigare, så säljer Netonnet nu en Metabo KGS216M v2 för 1290:-
Beställer man en från Bauhaus, så får man förutom prisgantin som gör att sågen landar på 1135:- en extra klinga med i kartongen. De klingorna brukar gå på runt 300:-, så detta är imo en riktigt bra deal. Sågen är iaf jag väldigt nöjd med, även om jag inte har mycket annat att jämföra med.
Annars håller jag med, bra såg för den lilla pengen.
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Faktiskt helt ok, jag köpte fyra sist dom var på kampanj. Enda som jag saknar är eventuellt uttag för seriekoppling men man kan inte få alltE epw skrev:
![Fairlane](https://static.byggahus.se/forum/avatars/s/149/149294.jpg?1496437083)
Fairlane![Premium Premiumikon: Hand](/forum/styles/main/premium/1.png)
Medlem
· Stockholms Län
· 13 608 inlägg
Fairlane![Premium Premiumikon: Hand](/forum/styles/main/premium/1.png)
Medlem
- Stockholms Län
- 13 608 inlägg
Inte samma stativ, men ett liknade, med plats för 3 lampor, istället för 1. Stativet är helt ok. Jag har köpt ett och köpt belysning från annat håll.P Prodigys skrev:
https://www.rusta.com/se/stativ-for-arbetsbelysning-p307512100101.aspx
Om man nu ska köpa all verktyg som behövs till en villa på en gång, var gör man det som billigast? Allt från gräsmatta till tak!
Gräsklippare, häcksax, högtryckstvätt, målarpensel, sticksåg, kap, borrmaskin..... osv osv...
Eller är det smartast att invänta olika kampanjer/erbjudanden och därmed handla där och där?
Gräsklippare, häcksax, högtryckstvätt, målarpensel, sticksåg, kap, borrmaskin..... osv osv...
Eller är det smartast att invänta olika kampanjer/erbjudanden och därmed handla där och där?
Köp när det är kampanjer och du behöver grejorna. Gör en lista på saker du behöver i närtid, och lite längre fram. Många prylar till bra priser kan man ibland få till ännu bättre om man avvaktar. Jag har köpt säkert 80% av mina elverktyg på kampanjer med mellan 20-50% nedsatt pris.F fixarx skrev:Om man nu ska köpa all verktyg som behövs till en villa på en gång, var gör man det som billigast? Allt från gräsmatta till tak!
Stora varuhus som tex Jula har ständigt återkommande kampanjer som roterar under året, och jag har väntat ut rätt innan jag köpt bland annat lång aluminiumstege och bra skottkärra. Bra exempel man inte kan vara utan som villaägare.
Husägare
· Västerviks kommun
· 429 inlägg
Tack för tipset! Införskaffat nu i kväll. Näst sista exemplaret från det lokala varuhuset blev jag ägare till.E epw skrev: