Nils-Orvar Nils-Orvar skrev:
Dormer i all ära men idag ska HSS-TIN inte kosta så mycket ens.
Det finns HSS-CO för mindre peng.

[länk]

[länk]
Det du länkade till var ju mycket dyrare?

V Vardagsrum skrev:
Som freddan83 tipsade om tidigare, så säljer Netonnet nu en Metabo KGS216M v2 för 1290:-

Beställer man en från Bauhaus, så får man förutom prisgantin som gör att sågen landar på 1135:- en extra klinga med i kartongen. De klingorna brukar gå på runt 300:-, så detta är imo en riktigt bra deal. Sågen är iaf jag väldigt nöjd med, även om jag inte har mycket annat att jämföra med.
Just att Bauhaus erbjuder en klinga i paketet så kan man inte jämföra och prismatcha. Tyvärr. Många som försökt...
Annars håller jag med, bra såg för den lilla pengen.

Ramnemark Ramnemark skrev:
Det du länkade till var ju mycket dyrare?
Nej, 20kr billigare till och med.

Nils-Orvar Nils-Orvar skrev:
Nej, 20kr billigare till och med.
Verkade som jag kom in på fel annons när jag loggade in på eBay, igår stod priset på 400kr+ när jag skulle beställa

E
Bra pris på arbetsbelysning på jula, passar fint nu när det är mörkt 23 timmar per dygn. Inte värsta sorten men för det priset har jag svårt att hitta något som konkurrerar.

149 pix..

• Arbetslampa på stativ med tre ben och sladd, IP54 20W 1600lm, kampanjmarkering på skärmbilden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Fel av Åke och 4 till
  • Laddar…
E epw skrev:
Bra pris på arbetsbelysning på jula, passar fint nu när det är mörkt 23 timmar per dygn. Inte värsta sorten men för det priset har jag svårt att hitta något som konkurrerar.

149 pix..
Faktiskt helt ok, jag köpte fyra sist dom var på kampanj. Enda som jag saknar är eventuellt uttag för seriekoppling men man kan inte få allt

Vet ni om stativet finns att köpa löst? Eller liknande stativ på annat ställe.

Fairlane
  • Gilla
elpaco och 2 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Inte samma stativ, men ett liknade, med plats för 3 lampor, istället för 1. Stativet är helt ok. Jag har köpt ett och köpt belysning från annat håll.
[länk]
Jag har också det stativet. Väldigt nöjd med tanke på priset.

JLyck JLyck skrev:
Jag har också det stativet. Väldigt nöjd med tanke på priset.
Jag har köpt samma på Biltema, men då utan överliggaren. Två st och nöjd med dem.

Om man nu ska köpa all verktyg som behövs till en villa på en gång, var gör man det som billigast? Allt från gräsmatta till tak!
Gräsklippare, häcksax, högtryckstvätt, målarpensel, sticksåg, kap, borrmaskin..... osv osv...

Eller är det smartast att invänta olika kampanjer/erbjudanden och därmed handla där och där?

Mats-S
Blocket!
Finns drivor med vettiga verktyg där från skilsmässohus, dödsbon mm :)

• Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Mats-S John Smith skrev:
Blocket!
Finns drivor med vettiga verktyg där från skilsmässohus, dödsbon mm :)

Det har man faktiskt inte tänkt på! Några verktyg som bör undvikas att köpa beg?

F fixarx skrev:
Om man nu ska köpa all verktyg som behövs till en villa på en gång, var gör man det som billigast? Allt från gräsmatta till tak!
Gräsklippare, häcksax, högtryckstvätt, målarpensel, sticksåg, kap, borrmaskin..... osv osv...

Eller är det smartast att invänta olika kampanjer/erbjudanden och därmed handla där och där?
Köp när det är kampanjer och du behöver grejorna. Gör en lista på saker du behöver i närtid, och lite längre fram. Många prylar till bra priser kan man ibland få till ännu bättre om man avvaktar. Jag har köpt säkert 80% av mina elverktyg på kampanjer med mellan 20-50% nedsatt pris.

Stora varuhus som tex Jula har ständigt återkommande kampanjer som roterar under året, och jag har väntat ut rätt innan jag köpt bland annat lång aluminiumstege och bra skottkärra. Bra exempel man inte kan vara utan som villaägare.

• Gilla
VillaAnna och 2 till
  • Laddar…
E epw skrev:

149 pix..
Tack för tipset! Införskaffat nu i kväll. Näst sista exemplaret från det lokala varuhuset blev jag ägare till.

• Gilla
epw
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.