Så snart dax att fynda på Bauhaus😄 på K-rautas bekostnad.
 
Mattias_Jo1 skrev:
Så snart dax att fynda på Bauhaus😄 på K-rautas bekostnad.
Tänkte du på 20% klubberbjudandet på torsdag? Funkar det verkligen så med Bauhaus prisgaranti?
 
Dizzy84 skrev:
Tänkte du på 20% klubberbjudandet på torsdag? Funkar det verkligen så med Bauhaus prisgaranti?
Ja :)
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Fairlane
fsn skrev:
Hmmm, tror att du eventuellt har nåt stort på gång här....
Jag anar att det finns en viss ironi här. Ursprungsfrågan var bensindriven av bra märke för villabehov. Ibland tror man kanske att en eldriven inte orkar så mycket, så jag ville bara visa att det kanske ändå är ett alternativ om den just ska användas runt en villa. Där har man oftast ström.
 
  • Gilla
magnetens och 1 till
  • Laddar…
Dizzy84 skrev:
Tänkte du på 20% klubberbjudandet på torsdag? Funkar det verkligen så med Bauhaus prisgaranti?
T ex kan man då köpa Makita DTM51z för 1477:- ord. Pris Bauhaus 2095;-😄

Tänk bara på att K-rautas hemsida priser inte stämmer överens med verkligheten. T ex på hemsida står deras DTM51z för 2199:- men i butik 2099:- har varit och rekat.
 
  • Gilla
1337
  • Laddar…
Finns det något som är,prisvärt att köpa på K-rauta på torsdag när de har 20% rabatt?
Har tittat lite på deras priser och de ligger betydligt högre på det mesta än tex. Bauhaus även efter rabatten.
 
Redigerat:
F
andy999 skrev:
Finns det något som är,prisvärt att köpa på K-rauta på torsdag när de har 20% rabatt?
Har tittat lite på deras priser och de ligger betydligt högre på det mesta än tex. Bauhaus även efter rabatten.
Gäller 20% rabatten på redan nersatta priser? Jag lurar lite på en Kärcher K5 som hos Bauhaus då skulle landa runt 2100kr
 
Redigerat:
Tyvärr
 
F
Mattias_Jo1 skrev:
Tyvärr
Tyvärr vadå?
 
fsn skrev:
Tyvärr vadå?
Tror han menar att den rabatten enbart gäller ordinariepriser.
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
F
JLyck skrev:
Tror han menar att den rabatten enbart gäller ordinariepriser.
Så kan det vara. Nån som fick till några feta fynd idag? Var där och kollade runt lite. Höll i några Makita sågklingor men det slutade med en dränga-skyffel (som trots 20% rabatt troligtvis inte var nåt fynd ändå) och tusen löpmeter 28x120 norrlandstrall.
 
Ica Maxi säljer Roomba 605 -40%, länk
 
Köpte en Gardena 35m roll-up Automatic för 1193:- på Bauhaus. Prismatchade mot K-rauta.
Hjälpte en kompis att köpa ut en Makita skruvautomat 18v blev 2323:-
 
engs
fsn skrev:
Så kan det vara. Nån som fick till några feta fynd idag?
Inte feta men var och handlade lite armeringsnät jag sett ut tidigare. K-Rauta har dessa i "byggskivestorlek" vilket passar utmärkt om man har släpvagn anpassade för detta. (Samt för projeket de ska va till naturligtvis).
På andra ställen har man ofta normalstorlek för gjutning på 5m vilket innebär att jag måste beställa med frakt och små anpassade för typ klätterväxter på pallkragar eller så på runt 1x1,5m eller så.

Så dessa skulle jag ha köpt i vilket fall men nu några veckor tidigare än tänkt för att få20% rabatt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.