Mark0 skrev:
Hämta den från Beijer idag (y)

Detta är top 10 tipsen i denna tråd. :)
[bild]
Intressant, min låda såg ut såhär :

zHcqTYD.jpg
http://i.imgur.com/zHcqTYD.jpg

Antar att det är samma produkt och version, bara nytt omslag, vilket som är nytt vet jag dock inte :)

Förövrigt tack för tipset, det känns som en välproducerad såg!
 
Raskus skrev:
Det där är en fantastisk såg hur som helst, väl värd pengarna.
Hmm..måste nog ta och slå till. Men blir nog från Sverige.
 
F_man skrev:
Tror 999kr är ett hyfsat pris för Kamasa-väska.

[länk]
Fick precis sms från club clas, dom öppnar ny butik idag i min stad/by. 20% på allt bara idag.

Borde innebära att Kamasa setet kostar mig 799kr, kan dock inte riktigt motivera varför jag ska köpa det då jag inte kommer ha någon användning för det.

Enda villkoret är att det inte gäller med andra %-rabatter.
 
Redigerat:
Känn ingen stress, Classe har 20%-kampanjer flera gånger per år.
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
K-rauta Bromma stänger. De börjar sin utförsäljning med minst 20% till företagskunder idag.
 
K-Rauta har klubbkväll på alla butiker den 30 Mars med 20% på allt
 
hsd
snowjim skrev:
Vet inte så mycket om vinkelslipar men detta verkar vara ett bra pris : [länk]
Den var ute förra året också, tror det var samma pris
 
Jävla K-rauta... jag hade i princip bestämt mig för att beställa hemkörning på material till min takomläggning (60m2 med råspont, läkt, papp, avvattning m.m.) men med 20% rabatt är det nästan värt att köra 2-3 vändor med släp. Hur brukar det vara på kundklubb dagarna, hysteriskt med folk? Räknar jag rätt att 700m råspont o 450m läkt väger ca 700kg?
 
Du kan ju åka dit den 30/3 och beställa med rabatten och sedan ta hemkörning?
 
Gör som Kane sa. När jag har varit där så brukar det vara ganska urplockat. Men det är nog olika i olika butiker
 
Försök inte beställa via deras värdelösa hemsida bara, har försökt göra det vid de två senaste klubbdagarna men misslyckats varje gång.
 
  • Gilla
varmkorv och 1 till
  • Laddar…
swirve skrev:
jag hade i princip bestämt mig för att beställa hemkörning på material till min takomläggning (60m2 med råspont, läkt, papp, avvattning m.m.) men med 20% rabatt
Be Beijers om en offert med hemkörning. Skulle inte förvåna mig om de kan matcha.
 
Den 30/3 har k-rusta 20% på allt för medlemmar. Men sällan man hittar nåt på K-ruauta som är värt att köpa vid 20% rabatt. Skall vara virke eller nått

Edit: bara ett Eko😄
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.