Är nog inte ensam om att ha sett ut en plats i garaget/verkstaden där just den där maskinen man vill ha ska placeras :)
Hade inte varit helt fel om de reade ut en slagfri pelarborr på Cyber Monday.

Br leksaker kör 20% på fredag, men jag tror det mest är för mindre barn ..

JFrisk skrev:
Fick nyhetsbrev om denna:
[länk]

Beställt från siten tidigare utan problem. Inte supersnabb leverans men än så länge fått allt jag beställt. Verkar vara riktiga saker de säljer (Ännu inget jag upplevt som piratkopior).
Det där är garanterat en kopia. Se det här klippet för närmare info.

Shakula skrev:
De har även sänkt Makita 18v multimaskin DTM51Z med 500kr, så nu är de någon hundralapp billigare än vad jag sett på andra ställen. Slog till med en sådan.
1496:- för Makitan har de haft ända sedan i somras på Bauhaus

tacho skrev:
Det där är garanterat en kopia. Se det här klippet för närmare info.
Tack för informationen! Ordern cancelerad!

Det tråkiga med sådana kit är att hälften av verktygen har man sällan användning för alternativt att dito 220v maskin är enormt mycket bättre :|

nonpaintstore.nl kör med Blackfriday till och med söndag jag tycker det verkar vara väldigt bra pris på festool. Jag behöver köpa lite saker. Eller har ni tips på ännu billigare ställen under blackfriday.

Det till kommer moms (VAT) på priserna också, de hade dessutom ytterligare några procent just på fredagen (8% istället för 5%) så det lönar sig kanske att vänta.

CXS 2.6 set som jag kikade på går att få tag på billigare från Tyskland men det kanske är bättre priser på andra saker. Tack för tipset!

pär h skrev:
nonpaintstore.nl kör med Blackfriday till och med söndag jag tycker det verkar vara väldigt bra pris på festool. Jag behöver köpa lite saker. Eller har ni tips på ännu billigare ställen under blackfriday.
Precis som badtastex skriver är det inte ink moms på nonpaintstore. Var väldigt nära att klicka iväg min 30k Festool-beställning där, men det blev schreinerwerkzeuge-schmidt som to hem det jobbet till slut. Såg för övrigt att det där fanns ett demoex av en domino xl sortimentlåda för 119 EUR. Det verkade billigt. Även TXS 2.6 set för 235 EUR.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.