hsd
:rolleyes:
de ska väl ha loppis före renoveringen

Jag kan nog gå förbi där efter jobbet någon dag denna vecka. Återkommer med rapport!

C
harry73 skrev:
Tittar man på slutpriser i hemnet finns det ett hus som såldes 2015-09-11 för 5,6 milj, men det är inte trådens hus, men det ligger på andra sidan gatan.

OK nu hittade jag huset [länk]
priset är 5 milj baserat på lagfartsinfo, så det blev 5 milj i alla fall
Shiiit, antar att köparen ångrar sig att hen inte köpte huset mitt över gatan istället... :D

Gick förbi idag och kollade. Det står en stor container på framsidan. Jag kunde inte se att något hade gjorts på utsidan av huset i alla fall.

Köparen kanske inte fick banklån så det räckte till renoveringen?

• Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
harry73
Det tar nog lite tid att tömma huset om man samtidigt måste jobba för att tjäna ihop de dubbla boendekostnader

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
harry73
harry73 skrev:
Tittar man på slutpriser i hemnet finns det ett hus som såldes 2015-09-11 för 5,6 milj, men det är inte trådens hus, men det ligger på andra sidan gatan.
Jag kan antagligen inte släppa vissa hus, även om jag inte tycker de är särskild bra eller ens vill bo i området :surprised:

Huset på andra sidan gatan som såldes för 5,6 milj. såldes igen. Priset blev dock 7,25 milj efter budgivning :wow:

Fairlane
+1,65 miljoner (29,5%) på mindre än 6 månader? Helt absurt.

Den sista torsken är icke född...

harry73
Man får hoppas för köparen att de renoverade under tiden, men för 1,65 milj hinner man renovera mycket om man ens kan spendera så mycket under 4 månader

hsd
skicka mig de slantarna så spenderar jag :p

Fairlane skrev:
Om någon total renoverat så är det inget märkvärdigt

T
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Lyckad renovering, någon med stil för ovanlighetens skull.

Kan nog bli en bra vinst där, tror inte det kostat 4 miljoner att renovera i alla fall...

Fairlane skrev:
Fullt normalt skulle jag säga :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.