5 323 läst · 29 svar
5k läst
29 svar
Thermia Atlas 12, tids-styrning?
Har testat koppla in en kabel mellan pump och router idag. Routern tilldelar pumpen en IP-adress och jag kan se pumpen från routerns app. Dioderna på pumpens nätverksuttag blinkar grönt och gult vilket indikerar kontakt. Men jag får följande felmeddelande i Thermia-appennör jag försöker koppla upp. Några förslag på vad som kan vara fel?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har inte du den senaste versionen på mjukvaran ? För att man kan via appen styrs pumpen så den kör när de är som billigastA arowe17 skrev:Har testat koppla in en kabel mellan pump och router idag. Routern tilldelar pumpen en IP-adress och jag kan se pumpen från routerns app. Dioderna på pumpens nätverksuttag blinkar grönt och gult vilket indikerar kontakt. Men jag får följande felmeddelande i Thermia-appennör jag försöker koppla upp. Några förslag på vad som kan vara fel?
[bild]
Nej, jag har inte senaste mjukvaran (se mitt tidigare inlägg i tråden) men vill ha det. Jag vill testa få igång nätverksuppkopplingen för att se om jag kan uppdatera den vägen själv. Men troligtvis behöver jag en usb-sticka för att uppdatera, sen ska nätverksuppdateringar fungera.serdar100 skrev:
Du måste uppdatera via USB med nya uppdateringen.A arowe17 skrev: