7 766 läst · 34 svar
8k läst
34 svar
Test lövblås - bästa batteridrivna lövblåsen - bäst i test
Jag har en Bosch med sladd på 3000 W. Använder väldigt sällan blåsfunktionen, som nån skrev innan, att kratta är bättre, annars far bara löven omkring. Använder i princip enbart sugfunktionen då löven nu på hösten har en tendens att släppa från träden när det kommer stormvindar och då lägger sig drivor som är lätta att suga upp samtidigt som dom smulas sönder i maskinen. Jag blir lika förvånad varje gång hur stora högar man kan suga upp innan påsen blir full. Ibland händer det dock att man inte är uppmärksam och katten har gjort tvåan på gräsmattan, kattskit i en lövsug är ingen höjdare💩😹
When shit hits the fan, så att säga. Låter omysigt på alla vis. Enbart bättre än att suga upp själva katten antar jag.M Markarbetaren skrev:Jag har en Bosch med sladd på 3000 W. Använder väldigt sällan blåsfunktionen, som nån skrev innan, att kratta är bättre, annars far bara löven omkring. Använder i princip enbart sugfunktionen då löven nu på hösten har en tendens att släppa från träden när det kommer stormvindar och då lägger sig drivor som är lätta att suga upp samtidigt som dom smulas sönder i maskinen. Jag blir lika förvånad varje gång hur stora högar man kan suga upp innan påsen blir full. Ibland händer det dock att man inte är uppmärksam och katten har gjort tvåan på gräsmattan, kattskit i en lövsug är ingen höjdare💩😹
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Bästa luftvärmepumpen – så väljer du rätt luft/luft-värmepump “bäst i test”
Artikelkommentarer -
Utomhusfärg/fasad - Tester
Färg, Måla & Tapetsera -
Biltema 18V Borrhammare - någon som testat?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
360 Linjelaser - Någon som testat Futech
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vilken tvåvägs-återfjädrande strömbrytare har ni testat/vet om?
Belysning