8 828 läst · 66 svar
9k läst
66 svar
Test brödrost 2 skivor - bästa brödrosten 2022 - brödrost bäst i test
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
AndersMalmgren skrev:
Säkert lite men det är nog ”asymptotiskt närmande sig noll” för var extra hundralapp man lägger på tills man kommer upp i rostare till hotell och restaurang.
då kanske du fått en produkt som faktiskt innehåller riktigt gods och inte bara säljer på märke och krom (med samma plastskit under).M Maledictus skrev:Är du fattig?
Skämt åsido, det handlar väl om hur du värdesätter ditt rostade bröd. Ungarna vill ha smörstekt bröd men frugan som rostar bröd varje dag vill använda en klassisk brödrost. Vår gamla gick sönder nyligen och då köpte jag en Dualit. Kostade ju visserligen 2500:- men om man använder en sak varenda dag kan man ju kosta på sig att köpa en kvalitetsapparat. Nu går jag iofs igång lite på att det fortfarande går att hitta såpass enkla saker tillverkade i Västeuropa (tyvärr ej i Sverige) så det vägde förstås in ganska mycket. Sen finns det ju reservdelar till den med så förhoppningsvis ska den väl leva länge och om den går sönder så kan man ju laga den. Miljövänligt eller något.
Visst man ska väl använda pengarna. Men jag tror liksom inte att man får ut det man borde sett till de pengar man lägger ut på de här varumärkena, det blir liksom bara marknadsföring efter en viss nivå, tills man kommer upp i hotell/restaurang segmentet.
En assistent däremot har ju rörliga mekaniska delar, olika tillbehör m m, m m.
Fan en brödrost är ju så simpel.
Jag köper dock alla dagar i veckan en Woods avfuktare istället för någon jävla plastvariant från jula.
För övrigt anser jag att Biltema borde tillintetgöras.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 312 inlägg
Ä Äpplesnö skrev:då kanske du fått en produkt som faktiskt innehåller riktigt gods och inte bara säljer på märke och krom (med samma plastskit under).
Visst man ska väl använda pengarna. Men jag tror liksom inte att man får ut det man borde sett till de pengar man lägger ut på de här varumärkena, det blir liksom bara marknadsföring efter en viss nivå, tills man kommer upp i hotell/restaurang segmentet.
En assistent däremot har ju rörliga mekaniska delar, olika tillbehör m m, m m.
Fan en brödrost är ju så simpel.
Jag köper dock alla dagar i veckan en Woods avfuktare istället för någon jävla plastvariant från jula.
För övrigt anser jag att Biltema borde tillintetgöras.
Kan vi inte komma överens om att Biltema kan få finnas, men att du helt enkelt låter bli att handla där?
Liknande trådar
-
Test gräsklippare batteri – vi utser bästa batteridrivna gräsklipparen 2024
Artikelkommentarer -
Någon som testat Skil 1320AA Kap & Gersåg
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Homeworx 20v Verktyg - Någon som testat?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Test julgransfot – julgransfot bäst i test 2023
Artikelkommentarer -
Avslutad: Vi tävlar ut 5 brödrostar från testet!
Tävling