MultiMan
B BäverBerra skrev:
Är airfriers nutidens svar på riskokare? Ge det några år så kommer alla sälja av de på loppisar sen.
Vi får iallafall alltid perfekt resultat av pommes i ugnen, ska ju ligga jämt fördelat och inte i en klump.
Ställer mig skeptisk tills motsatsens bevisas :p
Mycket lättare att hålla ren än en ugn och det går åt avsevärt mycket mindre energi pga en effektivare konstruktion med mindre förluster. Främst därför jag oftast använder airfryers numera.

Gör man bara pommes frites kvittar rengöringsaspekten, men om man som jag ofta gör kycklingvingar t ex, så stänker de ner hela ugnen.

• Gilla
Hammarskallen
  • Laddar…
Vår pommes-konsumtion har lätt dubblats om inte ännu mer sen vi skaffade airfryer.
Tror vi har denna: Philips Premium Airfryer XXL HD9867
Så otroligt gött att bara slänga i valfri mängd pommes och dra igång så piper den när det är klart.
Annars har vi mest kört diverse kycklingsaker; nuggets, vingar, ben och vad det nu kan vara mer för delar.
Tar upp mycket plats i diskmaskinen, men riktigt trevligt att allt faktiskt går att köra där i.
Kommer aldrig byta ut den :)

• Gilla
Chandler och 1 till
  • Laddar…
Kan någon här som har tillgång till tidningen Råd och rön berätta vilka luft fritöser som kom 1,2 och 3 i deras test?

Någon som har eller har testat OBH Easy Fry Deluxe - Airfryer? Den som är större än den i testet

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.