F Fideliox skrev:
Jag tycker inte detta är så snyggt.

Har inte sett något Älvsbyhus med såna lister.
Troligtvis någon egen hemma fixare som gjort dom listerna..

M Mikaelzii skrev:
Är du säker på att Älvsbyhus suttit dom listerna?
Ser inte ut så i mitt garage…
Nja men det gällde väl ett visningshus, så då borde dom stå bakom "allt" tänker jag

F
M Mikaelzii skrev:
Har inte sett något Älvsbyhus med såna lister.
Troligtvis någon egen hemma fixare som gjort dom listerna..
Ja jag trodde det också tills jag såg denna recensionen. :thinking:

F
F Fideliox skrev:
Jag tycker inte detta är så snyggt.

Och bara för att spä på. Byggarna satte ventilen för långt upp eller visste inte vilka lister som fanns. Här hyvlade man av listen för att få plats med donet. Bemödade sig inte ens att slipa till och måla..

• Ventilationsgaller i hörn med trasig kant och synlig filtreringsmatta. Vit vägg och taklist.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
Mikael Karlsson4999
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Sen vill jag flagga för att tomt och markberedning är svindyrt.

att gå från skogstomt till gräsmattevillatomt (om man så önskar) kan gå på en miljon…

Sen tillkommer el, VA, fiber med mera. Och såklart tomtpriset.

En tomt för en miljon här kräver 1,5 för att vara färdig. Så 2,5 msek. Plus huset. så ett Älvsbyhus på landet i sthlm är snabbg 5 miljoner.
eller 5,6 ser jag en helentreprenad ink allt kostar… För just Linnea

Där tomterna kostar 950.000
En till flagga. Är tomten kuperad får man lägga några spänn till för att få det som man vill ha det. Eller kavla upp ärmarna under några år..

• Gilla
Lovisasj
  • Laddar…
F Fideliox skrev:
Och bara för att spä på. Byggarna satte ventilen för långt upp eller visste inte vilka lister som fanns. Här hyvlade man av listen för att få plats med donet. Bemödade sig inte ens att slipa till och måla..

F Fideliox skrev:
Är det tilluft? Älvsbyhus har väl de bakom elementen och inte uppe i taket som många andra?

F
S Skåning82 skrev:
Är det tilluft? Älvsbyhus har väl de bakom elementen och inte uppe i taket som många andra?

Inte på äldre hus.

Rkarlsson skrev:
Då gäller det att beställa bilen under snöfria månader =)
Nja... Med tanke på leveranstid kanske beställningen ska ske under snö månaderna så bilen kommer när snön försvunnit!?!?!

A
S Sona2012 skrev:
Nja... Med tanke på leveranstid kanske beställningen ska ske under snö månaderna så bilen kommer när snön försvunnit!?!?!
Tar du tesla nu så är leveransen 2-4 veckor. Den var längre innan. (kolla igår)
Så tar du en Hyuindai kanske du får den levererad våren 2025.....

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.