5 669 läst · 125 svar
6k läst
125 svar
Avslutad: Vinn Roborock F25 ACE våt-och torrdammsugare
7 modellerMarlen Eskilsson skrev:
På onsdag 26/3 lanserar Roborock sin senaste innovation inom segmentet skaftdammsugare som kan dammsuga och moppa i ett svep. Byggahus.se har redan nu fått ett exemplar som vi får tävla ut till våra medlemmar!
[media]
På onsdag får vi mer information om innovationen från Roborock.
Mer information kommer på onsdag – men Roborock kan lova att det är en drömprodukt i varje svensks hushåll.
Gör så här för att tävla:
1. Besvara frågan: Hur många våt- och torrdammsugare har Roborock i sitt sortiment, exklusive denna som släpps på onsdag? Svaret hittar du här: [länk]
2. Motivera varför just du ska vinna.
Svaren skriver du i den här tråden.
Tävlingen pågår till fredag den 28 mars.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborock för att de sponsrar den här tävlingen.
Det vore helt enkelt skitkul att få prova!
7st
Vi är i valet och kvalet på skaftdamsugare, golvrengöring..Men sen lägg även till alla olika märken för inte valet så lätt så vi kämpar på med vår gamla dammsugare som varit pensionsduglig länge. Man får ont i ryggen av den av dammsuga då teleskopröret är för kort men även ger med sig så det blir jättekort. Hade varit skönt med en ny bättr men även FIFA ergonomisk bra höjd för ryggen.
Mvh
Lizelotte Gustavsson
Vi är i valet och kvalet på skaftdamsugare, golvrengöring..Men sen lägg även till alla olika märken för inte valet så lätt så vi kämpar på med vår gamla dammsugare som varit pensionsduglig länge. Man får ont i ryggen av den av dammsuga då teleskopröret är för kort men även ger med sig så det blir jättekort. Hade varit skönt med en ny bättr men även FIFA ergonomisk bra höjd för ryggen.
Mvh
Lizelotte Gustavsson
1. De har 7stycken olika modeller.
2. Att få vinna denna dammsugare hade gjort mig själaglad! 😀Jag älskar att ha det rent och fint runt mig men tiden finns sällan att verkligen storstäda med livet som det ser ut just nu. Tänk att kunna dammsuga och torka golv på samma gång, vilken grej! / trött lärare, mamma och markserviceansvarig på hemmaplan
2. Att få vinna denna dammsugare hade gjort mig själaglad! 😀Jag älskar att ha det rent och fint runt mig men tiden finns sällan att verkligen storstäda med livet som det ser ut just nu. Tänk att kunna dammsuga och torka golv på samma gång, vilken grej! / trött lärare, mamma och markserviceansvarig på hemmaplan
1. De har 7 st
2. Har en hund som älskar att gräva så nu när våren kommer har vi jord och lera överallt hade varit trevligt med en dammsugare som hade klarat detta 😀
2. Har en hund som älskar att gräva så nu när våren kommer har vi jord och lera överallt hade varit trevligt med en dammsugare som hade klarat detta 😀
1. Robrock har för närvarande sju våt- och torrdammsugare i sitt sortiment.Marlen Eskilsson skrev:
På onsdag 26/3 lanserar Roborock sin senaste innovation inom segmentet skaftdammsugare som kan dammsuga och moppa i ett svep. Byggahus.se har redan nu fått ett exemplar som vi får tävla ut till våra medlemmar!
[media]
Mer information kommer på onsdag – men Roborock kan lova att det är en drömprodukt i varje svensks hushåll.
1. Besvara frågan: Hur många våt- och torrdammsugare har Roborock i sitt sortiment, exklusive denna som släpps på onsdag? Svaret hittar du här: [länk]
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborock för att de sponsrar den här tävlingen.
2. Robrock kommer välkomnas som en ny familjemedlem och kommer till stor användning som underlättar för alla i familjen, stora som små, att hålla rent efter sig i hemmet och våra två katter.
1. Något komplex fråga, de har 7 olika kategorier på sin sortimentlista som i sin tur har totalt 11 olika våt-torrdammsugare.Marlen Eskilsson skrev:
[media]
Dessa är indelade under 3 olika serier.
Dyad har 2 versioner, Flexi har 2 versioner, F25 serien har 5 olika och F25-combo har 2 olika.
2. Jag har en 3åring som "KAN SJÄLV." Dessutom älskar han att göra oobleck och att baka.
Roborock har 7 st våt och torrdamsugare! Vi har en stor hund som drar in mycket skräp/smuts med sina stora tassar! Vi bor på landsbygden och har en grusväg precis utanför dörren. Det hade varit guld att slippa dra fram skurmoppen hela tiden efter dammsugaren. Så enkelt med allt i ett!
Med 7 modeller (totalt 11 varianter) våt- och torrdammsugare i Roborocks sortiment vore det sjutton om jag inte skulle hitta en som hjälper mig att hålla rent hemma. Det är inte lätt när man har en skräpig papegoja som inte bryr sig ett dugg om var hon skvätter mat, fäller fjädrar, gör sina behov och gör rent näbben. För att inte tala om allt hon gnager till flisor. Städning varje dag är det som gäller. Det vore himmelriket att kunna dammsuga och moppa på en och samma gång, med en apparat som är smidig och lättillgänglig.Marlen Eskilsson skrev:
[media]

Redigerat:
Roborock har 7 stycken
Skulle verkligen uppskatta att kunna överraska sambon med en kombinerad våt och torrdamsugare. När man bor i ett hus med en sambo som håller på med hästar, har två utekatter som springer in och ut hur de vill och inte minst av allt! en 3 åring som precis börjat inse värdens under och hur ofantligt roligt det är att bli smutsig utomhus (vilket jag aldrig i livet skulle vilja försöka ändra på då det är en helt fantastisk egenskap enligt mig) MEN som sedan tycker det är nästan lika roligt att springa rakt in i huset och springa i cirklar med sina smutsiga kläder i vårat 70-tals hus
Minst sagt ett recept på ett ständigt städande som tyvärr vår nuvarande damsugare inte reder ut just på grund av det faktum att det är den detaljen att det kan vara blött kladd
Härliga vårkänslor och renoveringsprojekt framöver och lycka till alla som är med i tävligen!
Skulle verkligen uppskatta att kunna överraska sambon med en kombinerad våt och torrdamsugare. När man bor i ett hus med en sambo som håller på med hästar, har två utekatter som springer in och ut hur de vill och inte minst av allt! en 3 åring som precis börjat inse värdens under och hur ofantligt roligt det är att bli smutsig utomhus (vilket jag aldrig i livet skulle vilja försöka ändra på då det är en helt fantastisk egenskap enligt mig) MEN som sedan tycker det är nästan lika roligt att springa rakt in i huset och springa i cirklar med sina smutsiga kläder i vårat 70-tals hus
Minst sagt ett recept på ett ständigt städande som tyvärr vår nuvarande damsugare inte reder ut just på grund av det faktum att det är den detaljen att det kan vara blött kladd
Härliga vårkänslor och renoveringsprojekt framöver och lycka till alla som är med i tävligen!
1) Så Roborock har sju våt- och torrdammsugare i sitt sortiment? Det betyder att det finns sju smarta sätt att undvika ryggskott – men här står vi fortfarande och skurar som om det vore 1800-talet. 😩🧹Marlen Eskilsson skrev:
[media]
2) Vi har just byggt vårt drömhus, men insåg snabbt att vi också byggt en tass-studio för vår hund. Varje dag skapar han nya lerkonstverk och Fur-realism på golvet – limited edition, aldrig samma mönster två gånger!
Vi har nu två val: Börja leva i ett konstant dammkaos där vi accepterar att våra golv alltid ser ut som en lerig festival efter regn. Eller vinna en Roborock, en chans att överleva i vår hunds ständigt växande ler- och hårkollektion.
Med en dammsugare och mopp i ett kan vi låta Roborock jaga bort smutsen medan vi gör viktigare saker – som att beundra vårt nybygge utan att hyperventilera över golvet. 🙃🐾
Redigerat:
7 stMarlen Eskilsson skrev:
[media]
Allt i ett gillar jag så denna skulle passa perfekt i vårt stressade hem!
1) 7 stycken
2) Ett hem fyllt av rörelse och liv,
även två hundar som bidrar till att hålla mig aktiv.
Doodle-dammråttor och smutsiga tassar på ljusa golv lämnar spår,
gör att man först dammsuger och sen moppar både idag och igår.
Tänk om man kunde få det bästa av två världar ändock…
som en våt- och torr dammsugare från Roborock!
2) Ett hem fyllt av rörelse och liv,
även två hundar som bidrar till att hålla mig aktiv.
Doodle-dammråttor och smutsiga tassar på ljusa golv lämnar spår,
gör att man först dammsuger och sen moppar både idag och igår.
Tänk om man kunde få det bästa av två världar ändock…
som en våt- och torr dammsugare från Roborock!
1. 7 stycken
2. Vi har en roborock s7 sedan tidigare,
men sedan knodden kom behöver man vara en nivå vigare.
På golvet i köket mycket mat ligger,
det blir för mig en frustrations trigger.
Med denna magnifika apparat,
borde jobbet bli lätt även för en lat.
2. Vi har en roborock s7 sedan tidigare,
men sedan knodden kom behöver man vara en nivå vigare.
På golvet i köket mycket mat ligger,
det blir för mig en frustrations trigger.
Med denna magnifika apparat,
borde jobbet bli lätt även för en lat.