Äntligen fredag och dags för en ny tävling! Den här veckan har du chans att vinna en brushless sticksåg 18 V från Ryobis serie ONE+ HP, självklart med batteri och laddare.
Ryobis sticksåg ONE+ HP Brushless 18V (RJS18BX) har ett kroppsgrepp och är perfekt för komplicerade, detaljerade eller invecklade kapningar i trä, plast och metall. Med avancerad Brushless teknologi levererar den kraft, precision och hållbarhet. Tack vare 4-stegs pendelrörelse, LED-lampa och dammbortblåsning klarar den både fina och aggressiva sågningar med maximal kontroll. Ett måste för varje verktygslåda!
Tävlingen pågår till fredag den 11 april. Lycka till!
----------------
Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Med en gammal stuga i fjällvärlden så pågår det alltid renoverings- och byggprojekt i olika form. En smidig batteridriven sticksåg skulle verkligen göra arbetet enklare.
Bor i ett 20-talshus fullt av sneda vinklar, hemliga lager av tapet och renoveringsbehov som får mig att ifrågasätta mina livsval. Har redan en del Ryobi-verktyg, men saknar en sticksåg – och just den här hade passat som handen i arbetshandsken. Hjälp mig såga mig ur kaoset, en bräda i taget!
2) Jag har ända sedan träslöjden i grundskolan försökt hålla mig undan hammare, spik, fogsvans, snickrande och annat träarbete. Jag är hyfsad på el, kan numera måla rätt bra och är inte helt hopplös på VVS.
Men efter att vi skaffade sommarstuga med allt för mycket trä, både inomhus och utomhus har jag tvingats kapitulera. Nu har jag sågat snett, och spikat och skruvat på sniskan.
Men med bättre utrustning skulle nog resultatet bli bättre det med, allt snett och vint kan inte skyllas på mig utan min torftiga utrustning får anses vara medskyldig. Denna Ryobi sticksåg skulle hjälpa mig bli bättre amatörhantverkare!
1. En sågprestanda på upp till 3200 slag per minut.
2. Vi har mycket att göra i vårt gamla (men nyköpta) hus. Sänggaveln behöver sågas till för att passa mot snedtaket. Dotterns rum ska få inbyggd förvaring. Vi ska sätta in en extra bänkskiva i köket. Garaget behöver förvaringslösningar. Altanen behöver byggas om från grunden och jag vill bygga odlingslådor till trädgården. Med mera, med mera... En bra och trådlös sticksåg skulle verkligen underlätta väldigt mycket!
1. Den har en imponerande sågprestanda på upp till 3200 slag per minut.
2. Då vi har ett pågående tillsynsärende som kan sluta med att vi får riva vårt uterum så skulle den imponerande sågprestandan hjälpa oss i rivningsprocessen 😉
När övervåningen ska göras om kommer vi behöva en vettig sticksåg för att få till de jobbiga formerna så vi kan få väggar att matcha väggar... Det är kul med gamla hus!
2,
Det skulle passa perfekt att jag skulle vinna denna tävling, för sist jag använde min sticksåg så gick den sönder. 😢😢😢
Så nu måste jag ha en ny. 😎😎😎
1. Upp till 3200 slag per minut
2. Jag har flera projekt på gång, som renovering och ett växthusbygge i trä. Men min största motivation är att bygga några roliga kattmöbler genom att såga ut olika former 😸✨. Hög risk att de föredrar lådan till sågen dock 😅