Hej även jag skulle bli mycket tacksam över denna information.
Tack på förhand.
Tack på förhand.
S
sad_ant
Medlem
· Södermanlands län
· 288 inlägg
sad_ant
Medlem
- Södermanlands län
- 288 inlägg
Jag skulle också vilja ha denna manual... Suck!
Finns det ingen som kan lägga ut en länk? Jag kan göra det, om jag får manualen försås...
Tack på förhand!
ta213.5.sadant@spamgourmet.com
Finns det ingen som kan lägga ut en länk? Jag kan göra det, om jag får manualen försås...
Tack på förhand!
ta213.5.sadant@spamgourmet.com
Jag är också i behov av en manual till denna klassikern. En av kablarna till innegivaren har ramlat ut och det är omöjligt att gissa var på plinen den skall sitta. I takt med att temperaturen sjunker så ökar behovet ;-)
Maila gärna den till ta213@lindqvist.info
tack på förhand
Maila gärna den till ta213@lindqvist.info
tack på förhand
Det går ju att köra med enbart utegivare, det gör jag iaf. Hade en modernare TA200 med elektronisk styrning och innegivare som åskan tog. Nu kör jag en TA213 som jag fick och innegivaren har jag inte brytt mig om att koppla in.Tycker faktiskt att det funkar bättre så här än tidigare, jag har haft jämnare innetemperatur...maglin skrev:
Jag har monterat shuntmotor M44 24V och när den skulle shunta ner så vred den för långt så att temparaturen ÖKADE igen då trevägskranen släppte igenom bakvägen s a s med påföljd att den ville backa ytterligare. Jag vred då stoppbläcket så att den inte kan vrida till mindre än noll. Är detta korrekt? Verka funka iaf. Bryter motorn när det tar stopp? Tänkte så att man inte bränner motorn?
Hej, skulle också behöva en bruksanvisning till en Ta-213 .Finns på mail
peter.toljamo@kramnet.se
Mvh. Peter Toljamo
peter.toljamo@kramnet.se
Mvh. Peter Toljamo
Manual till ta 213 ja tack om någon har det eller kan förklara hur det funkar då dom har monterat bort all form av termoster ut och ine så jag undrar om det går att sätta dit det och då vad det ska vara för sort.
tacksam för all hjälp
Mvh Mikael
whatzup1@hotmail.com
tacksam för all hjälp
Mvh Mikael
whatzup1@hotmail.com
S
sad_ant
Medlem
· Södermanlands län
· 288 inlägg
sad_ant
Medlem
- Södermanlands län
- 288 inlägg
Hej
Jag har fått hjälp av några snälla forumanvändare som mailet filerna till mig så jag tänkte jag skulle lägga upp dem här. Länken är bara giltig i 60 dagar http://rapidshare.com/files/384959086/TA-213.zip.html
Jag har fått hjälp av några snälla forumanvändare som mailet filerna till mig så jag tänkte jag skulle lägga upp dem här. Länken är bara giltig i 60 dagar http://rapidshare.com/files/384959086/TA-213.zip.html