84 106 läst · 536 svar
84k läst
536 svar
Styra upp verkstan
Nu lär du ju vara bättre insatt än jag men du kanske har lite annan bias som du behöver jobba med. Jag *tror* det har pratats om karantän i två veckor, inte två år. Eftersom brevet är daterat 2020-12-03 så är det nog lugnt nästa vecka när det gått två månader.Frustrator skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Datumet är när rutinen uppdateradesjac skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 185 inlägg
Jag tror det mesta där hade hamnat i bra att ha samlingen hos migjac skrev:Ett seriöst tips, kolla noga nu:
Först fyller du bagageutrymmet med alla spån/melaminskivor du kan hitta:
[bild]
Sedan fyller du ett släp med mer av samma sort, släng gärna på lite skitiga och/eller krokiga reglar och annat du kan hitta också:
[bild]
Sedan tar du en tur till närmaste ÅVC och lastar av alltihop i containern för trä.
OBS Det är förbjudet att ta med sig saker FRÅN ÅVC även om du nu har tom bil och släp!
Jag lovar att livet blir lite lättare och ljusare efter en sådan resa även om det kan kännas motigt initialt.
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Lungt. Strax efter att @jac var på åvc fick jag en container med skivor levererad från Skåne till mig.13th Marine skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det är väl ingen som tror att åvc destruerar dem? Jag vann budet om att få ta hand om alla skivor med bred marginal. (Tydligen var det oslagbart att jag tog hand om allt gratis)
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Idkat verkstads-arkeologi..
Ett gäng extra sågar är alltid bra att ha..eller?
Ngn som behöver?
Sen hittade jag två 7or.
En union som är fullständig och en liten tilltufsad Bailey, modell 9-10 så den är väl tillverkad runt 1903-1910 då. Behöver blad och spånklaff..
Ett gäng extra sågar är alltid bra att ha..eller?
Logga in
Skapa konto
Ngn som behöver?
Sen hittade jag två 7or.
En union som är fullständig och en liten tilltufsad Bailey, modell 9-10 så den är väl tillverkad runt 1903-1910 då. Behöver blad och spånklaff..
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Verktygstokig
· Halland