1 671 487 läst · 3 215 svar
1671k läst
3,2k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Mycket imponerande alster ni har åstakommit, här kommer lite från mig i form av lite fönster inner och ytterdörr och en tv- bänk.
Här kommer några detaljbider där geringarna syns lite bättre, spröjserna har jag gjort med en vanlig överhandsfräs och en jigg tillverkan i mdf.
Blev sugen på att sno den designen..PrinsValium skrev:Javisst =) Letade efter en bättre bild men jag fick ta en ny istället.
[bild]
Det skulle onekligen vara snyggare om man kunde borra hål i flaskhalsen och dra in sladden genom det och ha lite snyggare låsning på ovansidan. Faller iofs på att sladden är fastlödd och inbyggd i änden utan lamphållare (do'h..). Det här är dock prototyp två av lampan. Den första slöjdades på tills den inte höll ihop längre... Så det finns väl inget som stoppar ännu en version
Jag är iaf evinnerligt trött på "Vanilla Sky"...
Och tack för allt beröm. Och en upprepning av uppmaningen till andra att posta sina egna alster.
Inte utan lite ändringar såklart.. trä går bort till något annat hanterbart material, om det nu finns? bort med kablarna och frostade flaskor från någon bra spritsort. karamelldrickat kan du behålla för dig själv =)
E.lindh skrev:tjenna! här är lite grejer jag har lyckats åstakomma
tv bänk
ute hörnsoffa
skåp
Jag måste fråga, har du gjort dörrarna i tv-bänken själv? Grymmt snygga tycker jag!
tv bänk
ute hörnsoffa
skåp
Jag måste fråga, har du gjort dörrarna i tv-bänken själv? Grymmt snygga tycker jag!
Två sängbord samt ett litet extrabord efter ett större original.
Just nu fungerar det dock som garage.
Just nu fungerar det dock som garage.
Redigerat: