1 671 474 läst · 3 215 svar
1671k läst
3,2k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Kanske lite mer av ett halvfabrikat, men behövde en ny Tv-bänk. Syster min hade en tråkig bänk som skulle slängas vilket jag tyckte var dumt. Jag sökte efter en begagnad marmorskiva på Marketplace för att matcha min övriga inredning.
Köpte på mig några meter foglist, som jag satte som ribbor på dörrarna. Kostnaden för denna blev väl ca 2000kr totalt inklusive marmorskivan som jag betalade 1000kr för.
Köpte på mig några meter foglist, som jag satte som ribbor på dörrarna. Kostnaden för denna blev väl ca 2000kr totalt inklusive marmorskivan som jag betalade 1000kr för.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Möbelsnickarskolan via Folkuniversitetet i Upplands Väsby. Gick en termin på 246h kväll och helg. Tänkte gå en till termin, man bokar upp sig för en termin i taget, men fick egen plats på privatägt snickeri här i Stockholm som lockade lite väl mycket.Hep skrev:
Var alldeles för mycket uppe i byggandet av den så det blev knappt några bilder alls. Hade inte ens en ritning innan jag startade, testade mig fram och lyckades få ihop en rätt trevlig möbel som både är skön att sitta i och passar finfint till vitrinbarskåpet.H henche skrev:
Intressant. Jag börjar mintermin där i januari. Jag gick ett par helger för ett år sedan och tar ett steg upp nu. Har du lärling-/praktikplats nu?B banankakan skrev:
Det var den trevliga helgkursen som fick mig att anmäla mig till terminskursen. Det jag är på nu är "bara" en fullt utrustad verkstad där jag försöker hänga all ledig tid. Är kvar i kontorsjobbandet men drömmen är att börja växla över till möbelsnickrandet som primär sysselsättning.Hep skrev:
Byggveteran
· 2 402 inlägg