1 700 790 läst · 3 291 svar
1701k läst
3,3k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Jo, bågarna går att skjuta med men då får man ha pilar med skumgummispets så att deltagarna inte blir skadade. Båglemmarna är glasfiberlatta täckt med läder, köper lattan på metervara på segelmakeri.
Det finns många olika sorters lajv. Det jag deltar i är fantasy/medeltid. Två gånger om året så samlas över 500 alver, orcher, rövare, drower, magiker, knytt, älvor osv i skogen utanför Västerås. Blev medlurad av yngsta sonen för drygt 10 år sen och nu lajvar jag men inte han
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns många olika sorters lajv. Det jag deltar i är fantasy/medeltid. Två gånger om året så samlas över 500 alver, orcher, rövare, drower, magiker, knytt, älvor osv i skogen utanför Västerås. Blev medlurad av yngsta sonen för drygt 10 år sen och nu lajvar jag men inte han
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Tjorvat med lite kopparstakar... såklart flera år efter alla trender är man patinerat med vinäger, ättika och salt.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Den andra stjärnan var bra mycket enklare att göra när jiggar var klar och ingen målning skulle göras... Hoppas att svärmor blir glad för sin födelsedagspresent.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto