830 läst · 2 svar
830 läst
2 svar
solcellsanläggning montör i konkurs
Dom som monterad in vår solcellsanäggning har gått i konkurs och nu kommer vi inte åt vår anläggning vua nätet. Otavo som vi köpt allt via svarar inte på mail och det går inte att ringa dom.
Otovo anlitade Cellera som montörer och nu kan vi inte ändra något.... är det någon som vet hur man gör för att komma in i sin anläggning och kunna styra laddning mm
Otovo anlitade Cellera som montörer och nu kan vi inte ändra något.... är det någon som vet hur man gör för att komma in i sin anläggning och kunna styra laddning mm
Känner till problemen med Otovo, deras kundtjänst och deras underleverantörer.T tomaslena skrev:Dom som monterad in vår solcellsanäggning har gått i konkurs och nu kommer vi inte åt vår anläggning vua nätet. Otavo som vi köpt allt via svarar inte på mail och det går inte att ringa dom.
ARN är på G och jag skulle inte väntat så länge eftersom deras kundtjänst bara ljuger en rätt i ansiktet..
Lycka till
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 413 inlägg
Vad har du för växelriktare/smartenhet du vill styra. Ofta kan man få admin inloggning av dom eller att det står i medföljande dokument?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Serneke i konkurs
Bostadsrätt -
Komplettera solcellsanläggning med batteri i efterhand
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Oscar Properties byggbolag begärs i konkurs
Artikelkommentarer -
Solceller levererade men ej slutfört installation, konkurs
Juridik -
Oscar Properties i konkurs med miljardskulder
Artikelkommentarer
Mest lästa artiklarna
Populärt i forumet
-
Jag försöker räkna på om jag tjänar på timavtal, räknar jag rätt?
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Sveriges elproduktion är bättre än någonsin
Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli
Vill inte låta mig ladda
Jämför elförbrukning
Elavtal, elpriser & elförbrukning