69 706 läst · 93 svar
70k läst
93 svar
Slut med hål i tätskikten på riktigt !
är det inte enklare att bara klicka lite snabblim på baksidan av en sugkopp och trycka dit den där man vill ha den
gjorde detta för ett par år sedan då jag tröttnade på att hålaren till tanborstarna lossnade hela tiden och den sitter bra än i dag trots att man tvättar kaklet och har två ungar som är och sliter i den morgon och kväll..
gjorde detta för ett par år sedan då jag tröttnade på att hålaren till tanborstarna lossnade hela tiden och den sitter bra än i dag trots att man tvättar kaklet och har två ungar som är och sliter i den morgon och kväll..
Vilka snygga produkter använder sugpropp?bobbo77 skrev:är det inte enklare att bara klicka lite snabblim på baksidan av en sugkopp och trycka dit den där man vill ha den
Glabete kan man ju använda till produkter som är ämnade att skruva fast.
Klistrade fast duschhörnan med Glabete nu. Men utan deras montagebrickor. Får se hur länge det sitter.
klistra ju på samma sätt på aluminiumprofilerna.
Kanske bara lite bökigare att demontera. :O
Kanske bara lite bökigare att demontera. :O
Jag tror nog att det går att demontera. Men man förstör säkert profilerna.
Med brickorna skulle det blir en liten spalt mellan aluminiumprofil och kakel. Det vill jag inte har.
Med brickorna skulle det blir en liten spalt mellan aluminiumprofil och kakel. Det vill jag inte har.
Det finns inga speciella montagebrickor till glabete. De produkter man tänkt montera har var och en för sig sina speciella fastsättningsanordningar. Det är dessa fastsättningsanordningar man skall limma fast med Glabete istället för att skruva fast, som är det vanliga.1976 skrev: