S
KnockOnWood skrev:
Jag vägrar att ge upp, precis som du! I bättre kretsar kallas det perseveration alternativt ixofreni.

Inte förrän jag står framför Pärleporten i alla fall :)
preserveration är väl när man inte kan sluta upprepa saker?

S
SBH skrev:
preserveration är väl när man inte kan sluta upprepa saker?
nä hade fel
tänkte på perseveratio

SBH skrev:
då får du läsa det har ts skrivit redan varför det ska skruvas så
Ja, se det gör det. Jag får be om ursäkt jag missade det (TS vill kunna flytta väggarna till er andra som är nyfnikna.

• Gilla
1
  • Laddar…
Jag uppskattar uppslutningen kring den upplevt uppenbara frågan. Underbart att den uppsluppna stämningen uppenbarade sig till sist!
Over and ut!

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
S
Studion skrev:
Jag uppskattar uppslutningen kring den upplevt uppenbara frågan. Underbart att den uppsluppna stämningen uppenbarade sig till sist!
Over and ut!
snart är vi på tio sidor, fast mycket är utfyllnad och inget om din skråskruvning :)

Nyfniken skrev:
Ja, se det gör det. Jag får be om ursäkt jag missade det (TS vill kunna flytta väggarna till er andra som är nyfnikna.
).

Jag ville bara komplettera tråden och avsluta din parentes. Nu kanske vi kan sluta?

Du kan ju limma de..

laufera skrev:
Du kan ju limma de..
Det är bra. Ge inte upp. Ge TS flera råd, som han argsint kan avvisa.

(Fast studion är väl klar för länge sen. Det hade varit roligt att få veta hur det gick.)

Det bästa är väl att först svara på frågan och därefter ge en "har du tänkt på att" i samma inlägg.
Blir inte alla nöjda då så får man se det som ett internetfenomen och bara sluta bevaka tråden...

andersmc skrev:
...

(Fast studion är väl klar för länge sen. Det hade varit roligt att få veta hur det gick.)
Ja, nu vill vi se några bilder på den färdiga studion!

Det hela känns så oavslutat annars :confused:

Jag vill veta hur många gånger väggarna har blivit flyttade sen de byggdes.

• Gilla
Alko och 1 till
  • Laddar…
Ja det är bra, fortsätt håna TS så lägger han säkert upp många fina bilder...

thomasx skrev:
Do not correct a fool, or he will hate you. Correct a wise man, and he will appreciate you.
.. och vilken av dem siktade du på nu?

elpaco skrev:
.. och vilken av dem siktade du på nu?
Jag vet att flera av de jag siktade på appreciates me, resten är som vatten för mig ;)

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.