Två svarta elektriska kontakter med sladd, lämpliga för takuttag, mot vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Får jag sätta upp takuttag som passar dessa kontakter?

Detta är ju humor på riktigt!:crysmile::crysmile:

Verkar finnas hur mycket som helst som är prissatt rent åt he..:devilish:..e.
Om prylarna mot förmodan skulle säljas för de priserna tänker jag nog göra en rejäl källarrensning, sälja mina gamla spik, Ikeahandtag o annat som bara ligger där o sedan åka jorden runt.:D

För övrigt verkar kunskapen om produkterna mer än låg på många saker.
Både funktionsnässigt o prismässigt.

Om man kan få för sig att kalla detta för borrhuvud vet man nog inte hur en borr ser ut. Eller ens funkar.:rofl:

Billigt var det med......eller?:cool:
Men det skall det ju vara om det saknas några borrhuvud.

Röd plastförpackning med etikett 'Borrhuvuden' innehållande felklassificerade föremål, pris 250 kr.
Skapa konto

O för den som vill fynda kan man slå till på en borrsats från Clas Ohlson för endast 300 pix!

Skärmdump av en webbsida som visar Cocraft borrsats i förpackning med priset 300 kr.
Skapa konto

Fast......:thinking:

Cocraft borrset i förpackning visas på en webbplats, priset 99,90 kronor markerat, ej i lager.
Skapa konto

Man har väl gjort en bildsökning på Google och kommit fram till att det måste vara ett borrhuvud...
:lying:
borrkrona_maxdrill_1200x1200.jpg

• Gilla
  • Ledsen
ergonomen och 3 till
  • Laddar…
Fast jag blir faktiskt lite förbannad när jag ser det.
Visst, som köpare skall man vara uppmärksam o det råder fri prissättning när man säljer saker.
Men att ta 450kr för fem gipspluggar som är exakt samma man köper på bygghandeln för 45kr tycker jag är fult o nästan bedrägeri.

(O nu är det stor risk att debatten om hantverkares prispåslag ut till kund blossar upp igen.:rolleyes:)

Men det är väl inte köparna som blir lurade?
Det är väl säljarna som inte fattat att Sellpy tar betalt för att hantera prylarna.
Det verkar ju som att Sellpy tjänar pengar utan att sälja prylarna. Så enl mitt sätt att se det så är avsikten att INTE sälja prylarna.
Jag kan ha fel... min egen erfarenhet bygger på 3min googling under lunchrasten.

• Gilla
  • Arg
Krille4 och 2 till
  • Laddar…
Man kan också fråga sig vem som skickar in detta ens.

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
K knipo skrev:
Fast jag blir faktiskt lite förbannad när jag ser det.
Visst, som köpare skall man vara uppmärksam o det råder fri prissättning när man säljer saker.
Blir också förbannad, inte så mycket för prissättningen utan att de spammar Tradera med meningslösa och korkade annonser på grejer som uppenbarligen aldrig kommer hitta en köpare för det priset. Det blir helt enkelt en större andel total dynga att bada genom för hitta de seriösa annonserna. Slöseri med allas resurser.

• Gilla
Tech 9 och 3 till
  • Laddar…
Ja, den dagen Tradera fixar så man kan blockera säljare då ska jag fira med tårta.

• Gilla
Tech 9 och 3 till
  • Laddar…
Inte konstigt att de får så mycket negativa omdömen.

• Gilla
Tech 9
  • Laddar…
Ett sätt att få folk att ge bort sina saker för det ska ju "skänkas till välgörenhet" står ju inte ens vem. Med andra ord får dom en massa saker gratis som dom sen kan sälja... :thumbdown:

K knipo skrev:
Detta är ju humor på riktigt!:crysmile::crysmile:

Verkar finnas hur mycket som helst som är prissatt rent åt he..:devilish:..e.
Om prylarna mot förmodan skulle säljas för de priserna tänker jag nog göra en rejäl källarrensning, sälja mina gamla spik, Ikeahandtag o annat som bara ligger där o sedan åka jorden runt.:D

För övrigt verkar kunskapen om produkterna mer än låg på många saker.
Både funktionsnässigt o prismässigt.

Om man kan få för sig att kalla detta för borrhuvud vet man nog inte hur en borr ser ut. Eller ens funkar.:rofl:

Billigt var det med......eller?:cool:
Men det skall det ju vara om det saknas några borrhuvud.

[bild]

O för den som vill fynda kan man slå till på en borrsats från Clas Ohlson för endast 300 pix!

[bild]

Fast......:thinking:

[bild]
Patina är dyrt! Även på borr!
De kanske är signerade?

• Haha
Immobil
  • Laddar…
Två par Bonatti kalsonger i storlek XXL, ett enfärgat blått och ett randigt, med priset 70 kr.
Skapa konto

En del av affärsidén är kanske att inte sälja grejer. De verkar ju tjäna på det.

Skärmbild av prislista med kostnader och återbetalningar vid försäljning, med fokus på minusbelopp vid lågvärdesartiklar.
Skapa konto

Läser man sedan vad Tradera tar för sina annonser för större företag så är det minimiprovision 2,40 kr per annons. Det skulle betyda att Sellpy tjänar 7,60 kr på värdelösa grejer. Inte så illa med tanke på alla tusentals prylar de lägger upp som aldrig säljs..

• Gilla
  • Arg
magnuse74 och 1 till
  • Laddar…
Men vem skickar in alla dessa värdelösa prylar för försäljning till dem? Eller inser de inte att det kostar om det inte säljs?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.