698 097 läst · 2 990 svar
698k läst
3,0k svar
Samlingstråd för Worx Landroid 2015 modeller
Nä tyvärr laddar den inte när den är avstängd.hantverkare1 skrev:
Har du låtit den klippa efter du gjort uppdateringen?
Och sladden till laddstationen ligger inte ihoprullad?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Den har klippt efter uppdateringen, ingen märkbar skillnad.Nicke Nyfiken skrev:
Strömsladden är ju iofs upprullad då jag har ett uttag 1 m från laddaren, men det ska väl inte påverka?
Hur otroligt det än låter så är det flera Landroidägare här i trådarna som berättat att deras problem med avstängning försvunnit när de rullat ut sladden till laddstationen istället för att ha den ihoprullad. Så är den avstängd imorgon igen så prova att lägga ut sladden.hantverkare1 skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Jag gick ut nu och rullade ut sladden.
Fick också starta igång klipparen nu igen. Påstod att han var utanför arbetsområdet. 13 gånger idag...
Fick också starta igång klipparen nu igen. Påstod att han var utanför arbetsområdet. 13 gånger idag...
Mät hur många volt du har i laddaren ut i tråden
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Har ej tillgång till multimeter idag då en av mina anställda snodde min bil i morse (hans på verkstad)
Däremot ringde jag kundtjänst och fick prata med en riktigt trevlig herre vid namn Hasse eller Lasse.
Dom skickar en ny elektronikenhet med starkare signal till laddstationen så får vi hoppas att det hjälper.
Däremot ringde jag kundtjänst och fick prata med en riktigt trevlig herre vid namn Hasse eller Lasse.
Dom skickar en ny elektronikenhet med starkare signal till laddstationen så får vi hoppas att det hjälper.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Och nu fick jag hämta klipparen mitt på gräsmattan, ca 15 m från grannen. "utanför arbetsområde"hantverkare1 skrev:Har ej tillgång till multimeter idag då en av mina anställda snodde min bil i morse (hans på verkstad)
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Den var alltså kvar hos mig men 15 m från den plats där han brukar stanna.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg