698 103 läst · 2 990 svar
698k läst
3,0k svar
Samlingstråd för Worx Landroid 2015 modeller
Det som WORX rekommenderar v 0,94. Har bara testat den varianten i 10 dagar men den har vid ett tillfälle efter det stängt av sig själv mellan uppladdningarna men inga "upp och ner meddelanden" längredavid gustafsson skrev:
Medlem
· Dalarna
· 46 inlägg
Kör med 30 mm gräshöjd upplever att gräset lägger sig om man låter det bli längre
Medlem
· Västra Götaland
· 15 inlägg
Jag tycker den blivit mycket känsligare för saker den stöter emot. Hjulblock, fångad, upp och ner. Hände väldigt sällan förut men nu stannar den för lite allt möjligt. Händer oftare med 0.94 än tidigare.
Tackar så mycket for 0.92 mjukvaraoppdateringen til min 791E så jag fick nedgraderat från 0.94. Det blev betre i nedforsbackar tycker jag och den glider inte så ofte over slingan och stoppar. Men den er fortsatt semre enn innan jag la inn 0.94 selv nå med 0.92 mjukvaran. Moglit det henger noen data fra 0.94 mjukvaran igjen som forstør 0.92 mjukvaran...kommer til och beholda 0.92 ialfall tills en ny uppdatering kommer. Med 0.94 mjukvaran så er roboten blivit ubrukelig på annat enn platta flator. Mitt inntryck efter å ha lest på forumet er at 0.94 inte har givit suksess och spesielt for lutningar. Någon som får gett denne informationen till supporten slik at det blir rettat til ny uppdatering?
Hej, när min robbot går in för laddning, stannar inte kvar i laddstationen, juckar fram å tbx tills det blir hjulblock. Någon som varit med om detta.
Stiften ser rena ut, har bara kört med han 5 veckor
Det ska med vara i sin ordning