D Daniel112209 skrev:
Jag tycker det är väldigt onödigt dyrt betala samfällighet, 2700 kronor var tredje månad. Vad kan man egentligen göra?
TS verkar tappat intresse och utan ytterligare information är frågan lika lätt att besvara som om TS frågat "jag köpte en pryl igår, betalade jag för mycket?"

• Gilla
kattlucka och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
"jag köpte en pryl igår, betalade jag för mycket?"
Probably

• Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
TS verkar tappat intresse
Det är så med troll...

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Karlia
TS har startat flera ämnen som hen inte följt upp. Möjligt att hen ändå får ut något av diskussionen. Men jag gillar uppföljning där jag har engagerat mig!

• Gilla
bjorwen och 2 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Möjligt att hen ändå får ut något av diskussionen
Ett gott skratt kanske...
Å andra sidan så känner jag att nästan alla TS i det här forumet känns som troll, men många är nog inte det...

• Gilla
bjorwen och 2 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
TS har startat flera ämnen som hen inte följt upp. Möjligt att hen ändå får ut något av diskussionen. Men jag gillar uppföljning där jag har engagerat mig!
Jo. Kollar man historiken så har TS startat många trådar med en fråga som i princip är omöjlig att svara på och sedan lämnat tråden. Varför det är så är lika svårt att svara på som frågorna i sig.

Men utifrån posthistoriken verkar det som om TS nyligen köpt sig ett hus där han ska bo med sin mamma. Det kan ju vara så att det inte hunnit vara något årsmöte än, eller att samfälligheten är väldigt dålig på informera.

Men det här med att klippa gräset va 9:e månad låter väldigt märkligt. Det måste ju innebära att vissa medlemmar ska klippa gräset mitt i vintern.

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
Karlia
A andersmc skrev:
Jo. Kollar man historiken så har TS startat många trådar med en fråga som i princip är omöjlig att svara på och sedan lämnat tråden. Varför det är så är lika svårt att svara på som frågorna i sig.

Men utifrån posthistoriken verkar det som om TS nyligen köpt sig ett hus där han ska bo med sin mamma. Det kan ju vara så att det inte hunnit vara något årsmöte än, eller att samfälligheten är väldigt dålig på informera.

Men det här med att klippa gräset va 9:e månad låter väldigt märkligt. Det måste ju innebära att vissa medlemmar ska klippa gräset mitt i vintern.
Lyckliga de som får klippa på vintern! De behöver inte lägga ner mycket tid! TS lär få svar på sina frågor vid årsmöte eller vid samtal med någon från styrelsen. Var 9:e månad kan ju vara en missuppfattning.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.