1 187 145 läst · 11 349 svar
1187k läst
11,3k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Nä du @Intet, riktiga karlar åderlåter numera grizzlybjörn eller vanlig brunbjörn med morakniven och gör färsk blodkorv dagligen då det inte kan anses lämpligt att bjuda hela familjen (och grannskapet) på det man tappat från Särimner veckan före jul. Det anses ju i vissa kretsar fel att döda djur och då gör riktiga karlar det rätta och ser till att familjen får färsk blodkorv ändå.Intet skrev:
Medlem
· Halland
· 4 165 inlägg
Boken är mycket välskriven och kommer behöva tryckas i miljonupplaga när och om Sverige bestämmer sig för att genomföra ett återtag från wokepsykosen.
Dessutom säger boken att riktiga karlar inte klär sig i vit polyesterdräkt a la Leisure Suit Larry eller John Travolta, inte bär cowboyboots om de inte är riktiga cowboys, och en hel massa andra nyttigheter som en framtida generation av Riktiga Svenska Män måste kunna.
Om någon nu tar mig alltför mycket på allvar och blir kränkt, så gläder det mig extremt.
En annan sak vi glömt som en riktig man måste ha på sin bil är meoldihornet:
https://youtu.be/90_G2nfZme8?si=XGGbRnSJWoX0Vc15
Specifikt måste hornet kunna spela La Cucaracha.
Dessutom säger boken att riktiga karlar inte klär sig i vit polyesterdräkt a la Leisure Suit Larry eller John Travolta, inte bär cowboyboots om de inte är riktiga cowboys, och en hel massa andra nyttigheter som en framtida generation av Riktiga Svenska Män måste kunna.
Om någon nu tar mig alltför mycket på allvar och blir kränkt, så gläder det mig extremt.
En annan sak vi glömt som en riktig man måste ha på sin bil är meoldihornet:
https://youtu.be/90_G2nfZme8?si=XGGbRnSJWoX0Vc15
Specifikt måste hornet kunna spela La Cucaracha.
Medlem
· Blekinge
· 10 610 inlägg
Kanin är supergott! Ätit det några gånger hos svärmor.
Ica säljer det tyvärr inte och är även annanledes väldigt service-unminded.
Ica säljer det tyvärr inte och är även annanledes väldigt service-unminded.
Redigerat:
Medlem
· Blekinge
· 10 610 inlägg
Badskor är viktiga för det är inte bra för bara fötterna att gå på saltet. Lärde jag mig vid Döda Havet.Intet skrev: