1 176 341 läst · 11 294 svar
1176k läst
11,3k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Jag har bara druckit Tia Maria en gång p.g.a. detta...Keiller skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 423 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 420 inlägg
Företagsabbonemang?AndersMalmgren skrev:
Efter att jag slutat på ett jobb där företaget tog över mitt nummer och jag fick tillbaka det efter anställningen. Helt plötslig började mobilen ringa hur mycket som helst, de satte igång direkt när abonnemanget stod på mig
AndersMalmgren skrev:Snällt, det är inget filter i pipa. Mycket större risk för lungcancer. Även fast såklart cigaretter också har sjukt hög risk för cancer.
Fyfan, blir galen på folk som röker. Ingen hänsyn tar de heller. Värsta är de som röker när de går på stan. Hur mysigt tror de att det är för de som går bakom eller de som man möter. Men det tänker inte de asen på.
Rökare och 2-takts Uber förare. Inte okej. Bort.
L lordi skrev:
Har blivit uppringd av solcells-försäljare på jobbtelefonen en handfull gånger på senare tid så ett företagsabb. är nog inget hinder.13th Marine skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 423 inlägg
Jo det har jag iofs. Men kan inte minnas jag blev nedringd när jag hade privat heller. Mäklare ringer iof ibland och vill värdera lägenheten. Det är ju försäljning.13th Marine skrev:
Man var över i helgen till Umeå med familjen, första gången jag kört där själv tror jag, förra gången jag var så var med sambo på en bussresa till helvetet (Avion shopping center med IKEA) och innan dess var tidigt 90 tal. Så Umeå hade jag glömt ganska mycket om men ganska trevligt ställe Umeå. Förutom Avion då!
Men verkligen synd att se hur pass nerskalad den tidigare fina trafiken mellan Umeå och Vasa nu är jämfört med glansdagarna innan EU.
Men verkligen synd att se hur pass nerskalad den tidigare fina trafiken mellan Umeå och Vasa nu är jämfört med glansdagarna innan EU.