1 137 537 läst · 11 051 svar
1138k läst
11,1k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Kom ihåg ett roligt prank (troligtvis utfört av företagsamma barn som vi var förr)Maria T skrev:
Någon hade fäst en fiskelina mellan vägbomsstolpen och garagelängan i förhoppning på förvånade/ irriterade vuxna som inte skulle upptäcka linan.
…jag som kortväxt 8-åring blev i alla fall förvånad när jag kom cyklande där och det brann till som eld på halsen.
Märkena efter linan satt i någon vecka eller så.
Renoverare
· Stockholm
· 18 349 inlägg
Roligt vete fan. Tänker mer påRoga1337 skrev:Kom ihåg ett roligt prank (troligtvis utfört av företagsamma barn som vi var förr)
Någon hade fäst en fiskelina mellan vägbomsstolpen och garagelängan i förhoppning på förvånade/ irriterade vuxna som inte skulle upptäcka linan.
…jag som kortväxt 8-åring blev i alla fall förvånad när jag kom cyklande där och det brann till som eld på halsen.
Här i byn gjorde det det med taggtråd. På 90-talet. Inte alls roligt för den som gick rätt in i det i mörkret.Roga1337 skrev:Kom ihåg ett roligt prank (troligtvis utfört av företagsamma barn som vi var förr)
Den fick mig att tänka på ungdomsgården. Dämpad belysning och hångel i mysrummet i väntan på att biljardrummet skulle bli ledigt.Roga1337 skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 619 inlägg
Var det kö dit?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg