Tradera är helt sjukt, man kan ta mej fan sälja vad som helst !

Att folk köper 100g skruv eller spik, för några tior + frakt är sinnessjukt. Gamla Black Line, Home Work, Do It, Best Tools köper folk för mer är nypris, skit bits, skit borrar och gud vet vad man kan hitta i sitt stökiga garage.

Hur fan kan man köpa sånt skit, att folk försöker sälja förstår jag lätt, men att folk köper är för mig obegripligt !!!!!!!!

Lättförtjänta pengar, gå på rusta köp en DW för 999:-, fota, lägg ut på tradera för 1499:- och tjäna 500:- på låt säga en vecka.

Kanske skulle man börja med det.

Man kan tjene mye penger på folks uvitenhet.

Noen tror besttools er, ja BEST :D

At folk i tilegg betaler overpris, for dritt som allerede er brukt, da kan man lure på om de er late eller dumme til å sjekke priser.

Oi, en venstregjenget. Et klenodium.

Må være stor, for porto er på 205kr

Det var nog den dummaste annonsen jag sett på länge. En mutter.....jag kan nog lägga ut en massa tusen annonser och bli rik på frakten!

Proff ja, merkelig at flere ikke bruker skil av de proffe :-D

Man undrar vem som budar på den där suddiga bilden...

Ja, både meec och co tech är ju välkännda och riktigt grymma grejjor ;oP

LA8PV skrev:
Den här har väl en lite smårolig rubrik......
[länk]

Tittade både en och två gånger innan jag insåg att det var nåt galet. Rätt skönt att bli svetsad på pungen! :eek:Brrr.

Eller pungsvett....:)

Mikael_L
Elektronisk tändning, va nu då ??? :D

Finns att beskåda i Järnias nya butik i Uppsala ...

Då lyckades jag fånga en märklig företagsannons, det är ju liksom ingen utmaning att hitta märkligt skrivna annonser utav vanliga dsyextiker ... ;)

• jarnia-annons.JPG
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.