Nån som behöver skruv???

//Daniel

• blocket.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
DeEss skrev:
Nån som behöver skruv???

//Daniel
Kanske blir det ännu roligare om jag säger att jag inte fattar det roliga...

Micke184 skrev:
Kanske blir det ännu roligare om jag säger att jag inte fattar det roliga...
Förlåt mig då...
Mängden kanske är lite för mycket för en hemmapulare???

DeEss skrev:
Nån som behöver skruv???

//Daniel
Hej stöldgods! :p

//Patrik

Man måste kanske inte köpa precis alla skruvar han har...

Daniel_N skrev:
Köp inte skruvarna! Ta istället och lägg 3900 kr+moms på denna eminenta justersåg: [länk]
Vilken pärla! Helt plötsligt framstår Altendorf, Felder, Robland mfl som något man hittar på Rusta ;)

Portot 205:- finns inte ens med i Postens portotabell. :confused:

Om säljaren är hygglig och sponsrar portot med 20:- borde muttern inkl. emballage väga mellan 5 och 10 kilo. :rolleyes:

Onekligen ställer man sig frågan, hur stor är muttern egentligen? :p

Det skumma är väl att om man ska blåsa någon så borde man väl välja något som någon verkligen vill ha.
En mutter utan någon som helst storleksinformation.
Fast det är klart om den sitter på rymdstationen så är ju portot ett fynd.

Han har ju faktiskt sju mutter annonser. Kanske försöker han sälja av en öppnad låda styckvis.

Det är ju intressant att muttern tydligen är vänstergängad. Det begränsar användningsområdet avsevärt. När man sedan inte får någon som helst indikation på storlek, gänga, material, skick etc så känns det verkligen som en chansning.
Eller snarare - vad i hela friden håller människan på med? Har han gett sig den på att han ska lura nån, även om det bara så är på 200 spänn? Men med tanke på att han ändå har minst sju annonser utan att få ett enda bud så borde timpengen vara rätt dålig. Är det ett test för att se hur pass lättlurade människor det finns? Eller är han enbart rent snurrig?

Tricket är väl att varan inte kostar något - det gör frakten (och hämta "går" inte). Således blir kostnaden för annonsen typ 0kr...

Jag tror att om någon stör sig på detta är det bara att anmäla - tom Tradera kan ju genomskåda detta.

Detta gör även dessa inlägg OT - de borde gå under en bedrägeritråd ist.

Alltså, säljaren har hållt på och sålt knasiga saker utan bild och vettiga beskrivningar hur länge som helst. Konceptet är alltid det samma. Förmodligen mest en kul grej.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.