S Skyscraper skrev:
Vi kan nog med visst fog anta att det är "grabbarnas" morsor och kompisar som knåpat reviews...

Om företaget är tämligen nytt är det inte säkert att några riktiga kunder lagt ut några riktiga recensioner än. Det vore lite konstigt om Google lät företag ta bort dåliga reviews.
De verkar mest ha tagit på sig badrumsrenoveringar och det kanske de är ok på. Men rördragning är inte riktigt deras grej tyvärr 😥
 
S SrednaNosslin skrev:
Känner mig så jäkla dum som gick på det där.. Trodde i min enfald att företag inte kunde ta bort inlägg/recensioner 🙃
Riktar mig nu inte enbart till dig, men som det ser ut i vårt land idag så är det viktigt att aldrig anlita någon som du inte känner utan att ha kollat upp vilka som förestår den firma du överväger att anlita (eller köpa bil av...) vilka de är, om de sitter i andra styrelser osv, kolla upp även dessa bolags siffror och rescensioner.
Lita aldrig på fagra ord från de som har som policy att blåsa folk.
Tur man bor på en mindre ort där man känner eller känner till i princip alla man kan tänka sig att anlita, och kan också lita på dem.
 
  • Gilla
Bästerortarn och 3 till
  • Laddar…
S SrednaNosslin skrev:
Känner mig så jäkla dum som gick på det där.. Trodde i min enfald att företag inte kunde ta bort inlägg/recensioner 🙃
Alla recensioner är inlagt för 1 år sedan ... och 80% av dem som lagt in har bara gjort en. Luktar lite som Far, Mor och F...s faster som e släkt gjort de där....

(Vet av en Taxsi som har lie blandade och när man känner till det är det just frun i husen samt släkt som givit 5 och sen 1-2 av andra som skrivit och de användarna har lite öcriga resensioner också. Därifrån har jag kommit på hur man lite behöver resnsa dessa Google sjärnor)
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
S SrednaNosslin skrev:
De verkar mest ha tagit på sig badrumsrenoveringar och det kanske de är ok på. Men rördragning är inte riktigt deras grej tyvärr 😥
Jag skulle inte anlita dom till någon form av rördragning eller någonting annat heller, för den delen
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
S SrednaNosslin skrev:
De verkar mest ha tagit på sig badrumsrenoveringar och det kanske de är ok på. Men rördragning är inte riktigt deras grej tyvärr 😥
Om de erbjuder rabatt på badrumsrenovering som plåster på såren så vänd om och spring!
 
  • Gilla
  • Haha
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
J Jonas_81 skrev:
Alla recensioner är inlagt för 1 år sedan ... och 80% av dem som lagt in har bara gjort en. Luktar lite som Far, Mor och F...s faster som e släkt gjort de där....

(Vet av en Taxsi som har lie blandade och när man känner till det är det just frun i husen samt släkt som givit 5 och sen 1-2 av andra som skrivit och de användarna har lite öcriga resensioner också. Därifrån har jag kommit på hur man lite behöver resnsa dessa Google sjärnor)
Japp, ett av omdömena kommer från någon som sannolikt är släkt med styrelsesuppleanten. Nuraddinova - Nureddinov. Sen kan man nog ganska lätt knyta ungefär hälften av alla omdömen till närstående.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
V Vargulvsson skrev:
Ingen bockar 22 rör idag!
Jo du vi bockar både 22 och 28 rör För en lägre kostnad och ett bättre flöde .... M ed n välj rörmokare med omsorg ....
 
  • Älska
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
S SrednaNosslin skrev:
De verkar mest ha tagit på sig badrumsrenoveringar och det kanske de är ok på. Men rördragning är inte riktigt deras grej tyvärr 😥
Hur har det gått för er?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.