31 538 läst · 142 svar
32k läst
142 svar
Rörkoppling till bergvärme ok?
De verkar mest ha tagit på sig badrumsrenoveringar och det kanske de är ok på. Men rördragning är inte riktigt deras grej tyvärr 😥S Skyscraper skrev:
Riktar mig nu inte enbart till dig, men som det ser ut i vårt land idag så är det viktigt att aldrig anlita någon som du inte känner utan att ha kollat upp vilka som förestår den firma du överväger att anlita (eller köpa bil av...) vilka de är, om de sitter i andra styrelser osv, kolla upp även dessa bolags siffror och rescensioner.S SrednaNosslin skrev:
Lita aldrig på fagra ord från de som har som policy att blåsa folk.
Tur man bor på en mindre ort där man känner eller känner till i princip alla man kan tänka sig att anlita, och kan också lita på dem.
Alla recensioner är inlagt för 1 år sedan ... och 80% av dem som lagt in har bara gjort en. Luktar lite som Far, Mor och F...s faster som e släkt gjort de där....S SrednaNosslin skrev:
(Vet av en Taxsi som har lie blandade och när man känner till det är det just frun i husen samt släkt som givit 5 och sen 1-2 av andra som skrivit och de användarna har lite öcriga resensioner också. Därifrån har jag kommit på hur man lite behöver resnsa dessa Google sjärnor)
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Japp, ett av omdömena kommer från någon som sannolikt är släkt med styrelsesuppleanten. Nuraddinova - Nureddinov. Sen kan man nog ganska lätt knyta ungefär hälften av alla omdömen till närstående.J Jonas_81 skrev:Alla recensioner är inlagt för 1 år sedan ... och 80% av dem som lagt in har bara gjort en. Luktar lite som Far, Mor och F...s faster som e släkt gjort de där....
(Vet av en Taxsi som har lie blandade och när man känner till det är det just frun i husen samt släkt som givit 5 och sen 1-2 av andra som skrivit och de användarna har lite öcriga resensioner också. Därifrån har jag kommit på hur man lite behöver resnsa dessa Google sjärnor)
Liknande trådar
-
Koppla på vattenmantlad eldstad till bergvärmen…
Värme allmänt -
Dimension på vv till bergvärmepump
Värme allmänt -
Avdrag (reavinstskatt) för byte från pellets till bergvärme?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Avstånd till vems tomtgräns vid borrhål för bergvärme
Juridik -
Tabort och sätta tillbaka bergvärmepump
Värme allmänt