35 751 läst · 195 svar
36k läst
195 svar
Rimlig offert totalrenovering av badrum?
Medlem
· Västra götaland
· 163 inlägg
Är själv på gång att renovera en toalett. Ser ut att vara liknande storlek. Vad har du för mått??... är lite fundersam på om det är för litet hos mig...
Skall bli intressant att följa denna tråden..
Skall bli intressant att följa denna tråden..
Medlem
· Västra götaland
· 163 inlägg
Du har ju ett rekorderligt utrymme, blir sotis... Fick oxå masa mig ur soffa för att mäta. Får dra in magen när man skall in på mina 162 x 165 cm. Skall som sagt bli kul att ha ditt projekt som förebild. Hoppas på bilder..!
Det kommer att bli;
Klinker, antracitgrå plattor i storlek 10x10 cm.
Kakel, Matt vita i storlek 20x30 cm.
Kommod, Ikeas Godmorgon i svartbrun, 40x60 cm.
Spegelskåp från Hafa i vit högglans.
Duschhörna från Noro i klarglas, storlek 80x80 cm.
Tron från Ifö.
Nytt fönster från Sp, ej öppningsbart.
Ny dörr, Swedoor.
Nytt innertak, samt fyra spotlights.
Elektrisk golvvärme.
Vattenburen handdukstork.
Klinker, antracitgrå plattor i storlek 10x10 cm.
Kakel, Matt vita i storlek 20x30 cm.
Kommod, Ikeas Godmorgon i svartbrun, 40x60 cm.
Spegelskåp från Hafa i vit högglans.
Duschhörna från Noro i klarglas, storlek 80x80 cm.
Tron från Ifö.
Nytt fönster från Sp, ej öppningsbart.
Ny dörr, Swedoor.
Nytt innertak, samt fyra spotlights.
Elektrisk golvvärme.
Vattenburen handdukstork.
Renoverare
· Skåne
· 8 525 inlägg
Hoppas de får fart snart så det inte drar ut på tiden för er, för två dagar och inte mer än inredningen utriven är ju ganska dåligt tycker jag personligen.
Tar man på sig en badrumsrenovering så vet man ju att folk vill ha fixat det så snabbt det går och får planera bättre.
Normalt sett har man ju både rivit ut ett sånt litet badrum samt dragit om el och vvs första dagen för att stänga väggarna med nya skivor dag två...
Tar man på sig en badrumsrenovering så vet man ju att folk vill ha fixat det så snabbt det går och får planera bättre.
Normalt sett har man ju både rivit ut ett sånt litet badrum samt dragit om el och vvs första dagen för att stänga väggarna med nya skivor dag två...
Renoverare
· Skåne
· 8 525 inlägg
Efter en del thailandsresor föredrar man rövduschen som alltid finns tillhands vid toaletten men där har man ju ingen bide utan sitter kvar på holken när man använder den... Klockrent bättre än skithuspapper och man blir garanterat renare i arsletRealdoolar skrev:
Vi har ett färdigställandedatum i kontraktet, men jag håller med dig! Är ju surt att inte se att det händer nåt!Paul-Staffanstorp skrev:Hoppas de får fart snart så det inte drar ut på tiden för er, för två dagar och inte mer än inredningen utriven är ju ganska dåligt tycker jag personligen.
Renoverare
· västra götaland
· 750 inlägg
vad skall du ha för ventilationslösning?, är det med i kontrakteringen?.
Renoverare
· Skåne
· 8 525 inlägg