Jag skulle gärna få fatt i Bruksanvisningen, hade du nån lösning på överförandet?@pjodden

En fin svarv! Skulle gärna ha en sådan.

Johannes Thyr skrev:
Jag skulle gärna få fatt i Bruksanvisningen, hade du nån lösning på överförandet?@pjodden
PM:a din mailadress till mig så kommer det en länk som du kan ladda ner den ifrån.

pjodden pjodden skrev:
Snabba ryck hos Lennartsfors!

Det var helt ok att dela bruksanvisningen till de som vill ha. Jag har den som pdf men den är på 10Mb, så frågan är isf hur den smidigast kan delas?
Var får ja tag i bruksanvisningen ?

S SWE72 skrev:
Var får ja tag i bruksanvisningen ?
PM:a mig din mailadress.

pjodden pjodden skrev:
PM:a mig din mailadress.
Hur och var

S SWE72 skrev:
lbjarkling(at)gmail.com

Filen skickad via "sprend.com"

Verkstadsbild med svarv och träverktyg på arbetsbänk redo för träbearbetning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
pjodden pjodden skrev:
Filen skickad via "sprend.com"
Tackar så mycket. Nu skall svarvas...

• Gilla
Lambr1 och 1 till
  • Laddar…
Jag fick bruksanvisning av Pjodden till L 320 (tack!) men såg att det var en viss skillnad mot min SL 1000 svarv så jag mailade Lennartsfors och fick bruksanvisning och reservdelslista Det är till Lennartsfors SL 1000 och till Luna SP 1000. Skicka din mailadress om du vill ha den.

• Gilla
pjodden
  • Laddar…
Verkligen fin svarv ropade hem nått kinaskrammel för en femhundring. Men är lite kort på svarvstål om du känner du har några dubblettter skicka gärna ett pm.

Annars lycka till med spån skapandet är sjukt kul!!!!

Hedens Hedens skrev:
Verkligen fin svarv ropade hem nått kinaskrammel för en femhundring. Men är lite kort på svarvstål om du känner du har några dubblettter skicka gärna ett pm.

Annars lycka till med spån skapandet är sjukt kul!!!!
Dessvärre har jag inga dubbletter, men kolla tradera, blocket och köp- och säljsidor på facebook så dyker det nog upp något lämpligt. Kanske också dyker upp någon lämplig svarv så att du kan byta upp dig :)

A amatörsmurf skrev:
Jag fick bruksanvisning av Pjodden till L 320 (tack!) men såg att det var en viss skillnad mot min SL 1000 svarv så jag mailade Lennartsfors och fick bruksanvisning och reservdelslista Det är till Lennartsfors SL 1000 och till Luna SP 1000. Skicka din mailadress om du vill ha den.
Hej.
Undrar om du har kvar bruksanvisning på SP1000?

F Frezebi skrev:
Hej.
Undrar om du har kvar bruksanvisning på SP1000?
Har letat som en tok i datorn, men hittar den inte. Har mailat en person som jag skickat den till och hoppas att han har filen kvar. Hör av mig så snart jag vet något.

A amatörsmurf skrev:
Har letat som en tok i datorn, men hittar den inte. Har mailat en person som jag skickat den till och hoppas att han har filen kvar. Hör av mig så snart jag vet något.
Tack snälla :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.