10 611 läst · 62 svar
11k läst
62 svar
Renovering av 1a i Västerås
Suck på mig själv, den bilden hade jag missat helt!
Tja... Antingen försöka skrubba med något annat (som sagt, husmorskuren hade jag vågat mig på!) och skulle man irritera sig sönder o samman på det så går det ju alltid att måla mattan
Tja... Antingen försöka skrubba med något annat (som sagt, husmorskuren hade jag vågat mig på!) och skulle man irritera sig sönder o samman på det så går det ju alltid att måla mattan
Slipat hallen, satt väv och målat tak idag.
Skruvade ihop en koppang Ikea byrå till rummet för förvaring och tv bänk.
Morsan hängde gardiner, tanten satt upp gardiner i köket, skulle skruva handtag i köket men det var hopplöst att hitta mer än 10st m4x20 i hela Västerås så det blev bara 5 av 21...
Måla hall imorgon, plocka ut verktyg och sånt, bära in en garderob i köket.
Spisen blev ordnad, tog en sockel från en annan spis jag hade och skruvade fast med självborrande skruv.
Blir nog 2st 60breda och 40 djupa skåp i köket med bänkskiva men det får blir att ordna hemma och ta med nästa gång.
Skruvade ihop en koppang Ikea byrå till rummet för förvaring och tv bänk.
Morsan hängde gardiner, tanten satt upp gardiner i köket, skulle skruva handtag i köket men det var hopplöst att hitta mer än 10st m4x20 i hela Västerås så det blev bara 5 av 21...
Måla hall imorgon, plocka ut verktyg och sånt, bära in en garderob i köket.
Spisen blev ordnad, tog en sockel från en annan spis jag hade och skruvade fast med självborrande skruv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blir nog 2st 60breda och 40 djupa skåp i köket med bänkskiva men det får blir att ordna hemma och ta med nästa gång.
Tror han får leva med det så river jag badrummet nån dag innan summer meet 2022 och provar lura en kompis att lägga det dåJ Jarlsgård skrev:
Provade nåt supermedel men det hände inget tyvärr, har nog gått in i mattan.
Tog dit en tvättmaskin så nu döljer den en del Men det får bli renovering om nåt år.
Bytte blandare och ska upp med nytt draperi som skiljer av duschen från tvättmaskin.
Fick även dit mitt special 33cm skåp bredvid diskmaskinen, har inte fräst kanterna på luckan men det stör inte så mycket...
Tog dit en tvättmaskin så nu döljer den en del Men det får bli renovering om nåt år.
Bytte blandare och ska upp med nytt draperi som skiljer av duschen från tvättmaskin.
Logga in
Skapa konto
Fick även dit mitt special 33cm skåp bredvid diskmaskinen, har inte fräst kanterna på luckan men det stör inte så mycket...
Logga in
Skapa konto
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 740 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 740 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 740 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 740 inlägg
Det viktiga när fler har torken på VVC är att alla behåller den så.
Beroende på hur det är kopplat kan en innehavare förstöra för samtliga i samma stam om någon tar bort funktionen.
Därav att den endast tas bort i samband med stamrenovering.
Finns den där nu så fortsätter du med det tills ägaren av huset säger annorlunda.
Beroende på hur det är kopplat kan en innehavare förstöra för samtliga i samma stam om någon tar bort funktionen.
Därav att den endast tas bort i samband med stamrenovering.
Finns den där nu så fortsätter du med det tills ägaren av huset säger annorlunda.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 871 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 871 inlägg
Jag är rätt säker på att jag har sett trådar där folk skriver att föreningen har sagt att de måste koppla bort handdukstorken från VVC när badrummet renoveras. Detta för att få bort dem steg för steg och inte vänta till en stamrenovering som kan dröja många årtionden.