2 512 läst · 2 svar
3k läst
2 svar
Rekommendation av bra vattenutkastare?
Hej!
Jag behöver byta ut min gamla vattenutkastare och behöver rekommendationer av vilken modell/märke man bör köpa för lång hållbarhet.
Priset spelar mindre roll utan jag vill ha kvalite som håller länge och inte krånglar, är lätt att få tag på reservdelar och är frostfri/självdränerande.
Vad tycker ni? FM Mattson, Gustavsberg...? Är det någon egentlig skillnad mellan de stora tillverkarna?
mvh
Anders
Jag behöver byta ut min gamla vattenutkastare och behöver rekommendationer av vilken modell/märke man bör köpa för lång hållbarhet.
Priset spelar mindre roll utan jag vill ha kvalite som håller länge och inte krånglar, är lätt att få tag på reservdelar och är frostfri/självdränerande.
Vad tycker ni? FM Mattson, Gustavsberg...? Är det någon egentlig skillnad mellan de stora tillverkarna?
mvh
Anders
Monterar bara gustavsberg/vatette det är den som krånglar minst baserat på mina egna erfarenheter som rörmokare, har själv en på huset som tre ungar dragit och slitit i 6 år under sommarhalvåret och den funkat fint fortfarande.
Mvh
Mvh
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Köpa vask, kran, mm från tyskland? Rekommendationer?
Kök -
Behöver rekommendation på brandvarnare
Villalarm & Hemautomation -
Söker rekommendationer hantverkare eller företag
Hantverkare -
Är denna vattenutkastare "frostsäker"
Vatten & Avlopp -
Rekommendation på brunnsborrare i Haninge området.
Referenser Hantverkare & Entreprenörer