Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 507 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

K
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 966 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Den första är fel. Det är ingen svinpitt på bilden

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 978 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 982 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 069 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 087 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Q
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 523 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 136 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 701 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 737 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

D droopy skrev:
Första frågan är absolut INTE en "Svinpitt" En svinpitt är en vänstergängad konisk skruvutdragare.
Så fel an redaktionen på fråga ett.
[länk]
Håller med helt och fullt!! Jag gjorde också ett inlägg om det tidigare men ingen verkar bry sej....

Om man får 10 poäng på det quizzet så har man antingen fuskat och kört testet flera gånger eller så kan man inte ett skit om verktyg !!

Grispittar: (gå gärna och gör en anatomisk undersökning på en galt så förstår ni varför det heter så)

• Fyra borrutdragare i olika storlekar i ett rött plastfodral. Verktyg för att ta bort avbrutna skruvar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.