Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 982 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 146 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Kul att det gick bra 😀

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 294 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

N
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 148 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 307 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Verktyget i fråga 1 ser inte ut som en grispitt !
Det är en vänstergängad skruvurdragare som fått sitt namn efter en viss kroppsdel på en gris av han kön.

• Ett set av fem svart- och silverfärgade skruvutdragare i röd förpackning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 388 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 214 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Riktigt kul, trodde jag inte. Bibba kunde jag inte

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 444 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 180 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 638 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 783 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Glad helg !

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 484 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.