Det kanske inte går att få nya servitut på bete men de finns.
Grannen har officialservitut på mulbete
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 429 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 597 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"

Däremot vet jag en del om bostadrättslagstiftningen. 08:a problem alltså.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 161 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
4774
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 259 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 480 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 565 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 080 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
D
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 937 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
TonyTech
Första försöket, Jag fick 9/10 rätt! Vilket är bättre än 2 634 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.